Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klienci zakładają spory, wydzwaniają piszą maile. Allegro i Inpost nie uzupełnili numerów przesyłek z wczoraj, dodatkowe pewnie My Sprzedawcy stracimy rabat za szybkie nadania. Czy się mylę, Allegro?
@Pulse, jeśli statusy się nie zaktualizują, a tracking potwierdzi spełnienie warunków programu, będziemy ręcznie weryfikować takie sytuacje i korygować rabaty za szybkie nadania.
Statusy się nie zaktualizowały, dodatkowo Klienci nie dostali informacji od Inpostu i wielu z nich dopytuje o paczki mimo, że są w paczkomatach. Czemu Allegro nie dodało po awarii numerów przesyłek? Teraz nie dosyć że Klienci mają pretensje to wiele paczek wróci bo coś nie zagrało po stronie Inpostu z informacją że paczki są do odbioru.
@Pulse, wyjaśniamy tę sprawę z przewoźnikiem. Gdy będę wiedziała coś więcej, dam znać.
U nas dokładnie ten sam problem, numery nie były uzupełnione do kilkudziesięciu paczek przez co dość drastycznie spadły parametry Numery przesyłek uzupełnione w terminie oraz Wysyłka w terminie. Numery musieliśmy uzupełnić ręcznie ale było już za późno. Wielu klientów również dzwoniło/pisało w tej sprawie, ponieważ nie wiedzieli czy paczka była wysłana czy nie, zapewne niektóre z paczek wrócą do nas z powodu nieodebrania. Zauważyłem też, że niektóre z tych paczek na śledzeniu od 13.09 krążą między oddziałami. Dla przykładu 638400447162005111365208.
@Pulse, czy możesz wskazać numery listów przewozowych?
tego jest masa
689500447144200120663448
689500447152131118209069
689500447143200122376397
689500447158100120683727
689500447102014127366253
689500447171791118168511
i wiele innych
@bikefast-pl, czy na pewno podałeś poprawnego mejla? Z jakiego narzędzia korzystałeś przy nadawaniu?
tak wszystko szło normalnie przez managera Inpostu, zawsze działało, w poniedziałek coś dziwnego się wydarzyło
@mr_oma do zamówienia 9f20f000-1547-11ec-bb36-e3ca5ec7a536 kupujący mi zgłosił że inpost powiadomił go o zwrocie paczki do nadawcy z powodu przeterminowania a paczka jeszcze nawet nie dotarła do paczkomatu, zamówienie z wtorku.
zamęt i zamieszanie.
@mix-mce, z Twojego opisu wynika, że to błąd po stronie przewoźnika. Czy próbowałeś się z nim skontaktować?
@mr_oma nie mam czasu, muszę podopisywać eany do ofert gdzie nagle stało się to obowiązkowe bo inaczej mi się nie wznowią a czas leci