Brak odpowiedzi od Kupującego w Dyskusji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, w toku dyskusji otrzymaliśmy taką oto wiadomość od allegro, proszę o ustosunkowanie się do niej , ponieważ nie widzimy żadnej reakcji,...."Sprzedający zgodnie z przepisami może warunkować przyjęcie reklamacji odesłaniem towaru. Co do zasady kupujący odsyła towar na własny koszt, a po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sprzedający ma obowiązek zwrócić wszelkie koszty związane z reklamacją.
Proszę kupującego o potwierdzenie, czy towar został odesłany do sprzedającego.
Jeżeli kupujący nie udzieli się w Dyskusji do 18.01.2021 do godziny 12 i nie potwierdzi odesłania towaru to uznamy problem za rozwiązany i podejmiemy dalsze kroki do zakończenia Dyskusji."
[edycja] dotyczy
Dotyczy zamówienia z dnia 08 listopada 2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EKO_FAMILIA jakie pytanie ? jesteś sprzedawcą czy kupującym ?
Trzeba odesłać towar na reklamacje i tyle 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mamy żadnego kontaktu z kupującym, dostaliśmy od allegro wiadomośc, że zakoncza dyskusje i cisza . To jest nie w porządku ze strony allegro , że nas sprzedawców tak traktują.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EKO_FAMILIA, napisałam w tej sprawie do odpowiedniego działu. Zobaczę, co możemy zrobić.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EKO_FAMILIA, w związku z brakiem reakcji ze strony Kupującego, Dyskusja została zakończona. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EKO_FAMILIA Tam powinno być napisane, że sprzedawca może warunkować UZNANIE reklamacji odesłaniem towaru. Jeśli nie odeśle, reklamację można odrzucić. Jeśli się jej nie odrzuci w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, jest ona zgodnie z prawem uznana. Poza tym, zgodnie z prawem kupujący odsyła towar reklamowany na koszt sprzedawcy. Nigdzie w przepisach nie podano, że ten koszt jest zwracany tylko po uznaniu reklamacji. Wręcz przeciwnie, z orzecznictwa wynika, że zawsze powinien być zwracany, gdyż jest to ryzyko przedsiębiorcy, a konsument jest słabszą stroną transakcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EKO_FAMILIA To wysłaliście towar kupującemu czy nie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
my wysłąliśmy, cały dialog był prowadzony to była ostatnia informacja od allegro i cisza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EKO_FAMILIA Czyli mieliście pokazać dowód wysłania towaru. Tak to rozumiem. Bo nie znam całości a ktoś może był niecierpliwy, wy się spóźnialiście z wysyłką i otworzył dyskuje