anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi ze strony Allegro – brak kontaktu i rozwiązania zgłoszeń

DealZonePL
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
czy ktoś z zespołu Allegro może mi pomóc w sytuacji, kiedy od dłuższego czasu nie otrzymuję odpowiedzi na moje zgłoszenia?

  1. Kontakt mailowy pozostaje bez odpowiedzi, a na czacie każdorazowo jestem przekierowywany do kolejnego konsultanta, który nigdy się nie pojawia.
  2. Czat z konsultantem na moim koncie jest stale wyszarzony, przez co nie mam możliwości uzyskania pomocy w czasie rzeczywistym.
  3. Czasami pojawia się tylko czat z AI, który również nie rozwiązuje spraw i nie umożliwia przejścia do realnej rozmowy.

Mam dwie zapisane rozmowy z konsultantami:

  • 22 maja zgłaszałem problem z błędem polegającym na nieskutecznym wyłączeniu wyróżnień na aukcjach. Do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani zwrotu środków. Deklarowano ręczne wyłączenie wyróżnień – nic takiego nie zostało wykonane.
  • Wczoraj (data wczorajsza) ponownie zgłosiłem:
  1. Brak kodów do odbioru zwrotów Orlen (załączone etykiety – paczki nie do odebrania).
  2. Brak odpowiedzi w sprawie zwrotu za błędne naliczenie wyróżnień.
  3. Problem z aktywacją ochrony marek – funkcja nie działa na moim koncie, proszę o ręczne włączenie.

Konsultant przekazał sprawę dalej, ale do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował.

Bardzo proszę o interwencję i udzielenie konkretnej odpowiedzi w mojej sprawie. Zgłoszenia pozostają bez żadnej reakcji, co znacząco utrudnia prowadzenie sprzedaży.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DealZonePL dzień dobry! 
Przykro mi, że rozwiązanie Twoich spraw się przedłuża, ja na razie niestety również nie mam dla Ciebie finalnych odpowiedzi, ale nie chcę, żebyś czekał, więc napiszę, co się dzieje. 
Jeśli chodzi o te paczki z ORLEN, potrzebuję więcej informacji. Czy to są przesyłki zwrotne wysłane przez kupujących, których Ty nie możesz odebrać? Czy możesz podać przykładowy numer zamówienia, którego to dotyczy? 
W sprawie wyróżnień podesłałam numery ofert do działu, który zajmuje się opłatami i czekam na ich weryfikację. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Jeżeli chodzi o aktywację ochrony marek, to spróbuj proszę ponownie tutaj zaakceptować warunki, teraz powinno się udać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DealZonePL
#7 Wielbiciel#

Witam, udało się zaakceptować regulamin ochrony marek (po miesiącu) czy to dobry wynik? Domyślam się, że konsultanci kompletnie mnie olali. 

Co do paczek to tutaj są etykiety:
image-20250604-104044-973.jpeg

image-20250604-104044-938.jpeg


W sprawie wyróżnień to nie chodzi o te wyróżnione oferty, które są teraz, chodzi o stare oferty które, miały zostać wyłączone 20 maja ale się automatycznie nie wyłączyły. Następnie po kontakcie z konsultantem miałęm poczekać i ktoś miał je wyłączyć ręcznie oraz zwrócić środki. Niestety nikt nawet nie odpisał i nic z tym nie zrobił. Nadal czekam na zwrot środków. Teraz już nic nie trzeba wyłączać, przecież nie będe czekał miesiącami na to, sam to ponowiłem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DealZonePL dziękuję za zdjęcia etykiet, czy możesz napisać coś więcej na temat problemu z ich odbiorem? W systemie te przesyłki mają status Doręczonych, nie ma informacji o zwrocie do nadawców (kupujących w tym przypadku) więc czy możesz napisać coś więcej, na czym polega problem? Napisałeś "Brak kodów do odbioru zwrotów Orlen (załączone etykiety – paczki nie do odebrania)", czy te przesyłki są w punkcie DPD Pickup i nie możesz ich odebrać, a pozwolono Ci zrobić zdjęcia etykiet? 
Jeśli chodzi o wyróżnienia, to wszystko rozumiem i wiem jakich ofert i jakiego okresu dotyczy zgłoszenie. Nie mam jeszcze odpowiedzi w tej sprawie, ponieważ w systemie nie widzimy błędu w tych naliczeniach. Wyróżnienie zostało wyłączone 23 maja z opcją na koniec okresu promowania, 30 maja wyróżnienie zostało zakończone i nie naliczyliśmy więcej opłat.
Rozumiem, że zgłoszony przez Ciebie problem dotyczy tego, że według Ciebie wyłączyłeś to promowanie wcześniej i nie zostało to uwzględnione, ta sprawa została skierowana do działu technicznego i obecnie czekam na informację od nich. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów