anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro one box, one kurier - anulowane zamówienia

BikeOutlet_pl
#12 Orędownik#

Bardzo ciekawa sytuacja wydarzyła się ostatnio, dwukrotnie..

Otóż kupujący dokonali zakupu wybierając opcję wysyłki allegro one box, one kurier.

Oba zamówienia zostały złożone w dniu 3.06

Zamówienia zostały spakowane i przygotowane przez nas do wysyłki 4.06 ok. g. 12:00.

To czego nie zarejestrowaliśmy (gdyż byliśmy zajęci pakowaniem przesyłek - szok i niedowieżanie), to jeden z kupujących anulował zamówienie 4.06 o godz. 11:41, a drugi o godz. 11:58.

Nie mamy włączonych automatycznych zwrotów, tymczasem wasz system automatycznie pozwracał wpłaty ok. 30 min. później.

Przesyłki zostały odebrane przez kuriera 4.06 przed godz. 14:00, wyruszyły w podróż i są teraz gotowe do odbioru.

Generalnie jeśli kupujący odbiorą te przesyłki, to kto nam za nie zapłaci?

Proszę o wyjaśnienie tych sytuacji.

nr zamówień:

41b16160-405f-11f0-bc09-6da58d54dadc

d00562f0-40a9-11f0-aca9-aded32692515

---
allegro nicniegro
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@BikeOutlet_pl Zgodnie z tym artykułem

"gdy klient anuluje opłacony zakup (dotyczy przesyłek ze statusem Nowy), od razu podejmiemy próbę automatycznego zwrotu – z pieniędzy, które widzisz w zakładce Środki i historia operacji." 

Zachęcam Cię w tej sytuacji do kontaktu z kupującym z prośbą o nieodbieranie przesyłki. Klient może anulować zamówienie jeśli jego status to "opłacony". 

Jeśli będą jakieś problemy, skontaktuj się proszę przez formularz

Wysyłam również artykuł, jak klient może anulować zamówienie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów