Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo ciekawa sytuacja wydarzyła się ostatnio, dwukrotnie..
Otóż kupujący dokonali zakupu wybierając opcję wysyłki allegro one box, one kurier.
Oba zamówienia zostały złożone w dniu 3.06
Zamówienia zostały spakowane i przygotowane przez nas do wysyłki 4.06 ok. g. 12:00.
To czego nie zarejestrowaliśmy (gdyż byliśmy zajęci pakowaniem przesyłek - szok i niedowieżanie), to jeden z kupujących anulował zamówienie 4.06 o godz. 11:41, a drugi o godz. 11:58.
Nie mamy włączonych automatycznych zwrotów, tymczasem wasz system automatycznie pozwracał wpłaty ok. 30 min. później.
Przesyłki zostały odebrane przez kuriera 4.06 przed godz. 14:00, wyruszyły w podróż i są teraz gotowe do odbioru.
Generalnie jeśli kupujący odbiorą te przesyłki, to kto nam za nie zapłaci?
Proszę o wyjaśnienie tych sytuacji.
nr zamówień:
41b16160-405f-11f0-bc09-6da58d54dadc
d00562f0-40a9-11f0-aca9-aded32692515
@BikeOutlet_pl Zgodnie z tym artykułem:
"gdy klient anuluje opłacony zakup (dotyczy przesyłek ze statusem Nowy), od razu podejmiemy próbę automatycznego zwrotu – z pieniędzy, które widzisz w zakładce Środki i historia operacji."
Zachęcam Cię w tej sytuacji do kontaktu z kupującym z prośbą o nieodbieranie przesyłki. Klient może anulować zamówienie jeśli jego status to "opłacony".
Jeśli będą jakieś problemy, skontaktuj się proszę przez formularz.
Wysyłam również artykuł, jak klient może anulować zamówienie.