anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji przesyłki kurierskiej w koszyku dostawy

bes-pol
#7 Wielbiciel#

Temat poruszany z pracownikami allegro ale nie potrafią pomóc. 

 

Nasz towar jest bardzo różnorodny. Od małych przedmiotów wielkości długopisu do max. paczek gabarytowych na przesyłkę kurierską. 

Gdy klient kupuje u nas więcej przedmiotów "mieszanych" system nie zezwala mu na wybranie żadnej z opcji wysyłki kurierem. Daje tylko możliwość odbioru osobistego lub wpisania własnej kwoty za transport. Wiadomo jak sprawa wygląda 90% kupujących rezygnuje z zakupu. 

Do tej pory system liczył jedną przesyłkę kurierem i nie było żadnego problemu, bo wszystko się kalkulowało.

Dodam, że na drugim koncie mamy identyczne przedmioty oraz identyczne opcje dostawy i nie ma takich problemów. Czy łapiemy się w jakieś dziwne testy allegro?

Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ejczbi
#12 Orędownik#

Podaj link do jakiejś aukcji na koncie na którym jest ten problem.

oznacz moderatorów

bes-pol
#7 Wielbiciel#

OK. Problem rozwiązany. 

Nasz pracownik zaczął zmieniać cenniki dostawy z "Przesyłka kurierska" na "Przesyłki kurierska InPost". Niestety nie wszystkie cenniki są poprawione i mimo ceny oraz ilości (różnica tylko w nazwie), nie potrafił ich połączyć. 

Dziwi mnie tylko fakt, że zamiast pokazać dwie opcje lub droższą dostawę całkowicie usuwa możliwość transportu?

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bes-pol Proszę, żebyś sprawdził czy na pewno we wszystkich ofertach, które wchodzą w skład zakupu jest przynajmniej jedna wspólna opcja wysyłki. Tylko wtedy system będzie mógł ją wskazać klientowi do wyboru. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów