Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Temat poruszany z pracownikami allegro ale nie potrafią pomóc.
Nasz towar jest bardzo różnorodny. Od małych przedmiotów wielkości długopisu do max. paczek gabarytowych na przesyłkę kurierską.
Gdy klient kupuje u nas więcej przedmiotów "mieszanych" system nie zezwala mu na wybranie żadnej z opcji wysyłki kurierem. Daje tylko możliwość odbioru osobistego lub wpisania własnej kwoty za transport. Wiadomo jak sprawa wygląda 90% kupujących rezygnuje z zakupu.
Do tej pory system liczył jedną przesyłkę kurierem i nie było żadnego problemu, bo wszystko się kalkulowało.
Dodam, że na drugim koncie mamy identyczne przedmioty oraz identyczne opcje dostawy i nie ma takich problemów. Czy łapiemy się w jakieś dziwne testy allegro?
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Podaj link do jakiejś aukcji na koncie na którym jest ten problem.
OK. Problem rozwiązany.
Nasz pracownik zaczął zmieniać cenniki dostawy z "Przesyłka kurierska" na "Przesyłki kurierska InPost". Niestety nie wszystkie cenniki są poprawione i mimo ceny oraz ilości (różnica tylko w nazwie), nie potrafił ich połączyć.
Dziwi mnie tylko fakt, że zamiast pokazać dwie opcje lub droższą dostawę całkowicie usuwa możliwość transportu?
@bes-pol Proszę, żebyś sprawdził czy na pewno we wszystkich ofertach, które wchodzą w skład zakupu jest przynajmniej jedna wspólna opcja wysyłki. Tylko wtedy system będzie mógł ją wskazać klientowi do wyboru.