anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak transakcji w Zamówieniach po zgłoszeniu Zwrotu przez klienta.

annas14-firma
#16 Inspirator#

Klient zgłosił zwrot zakupionego towaru. Widzę to w zakładce Zwroty z poziomu Allegro. Jednak transakcja nie jest już dostępna w Menedżerze Sprzedaży ani w zakładce Zamówienia ani Transakcje.

Czy to teraz ma tak być?

Czy ktoś gdzieś widział informację do czego zmierza migracja z Transakcję  do Zamówienia w Menedżerze Sprzedaży? Bo że to się dzieje to widać, ale nie wiemy jak się do tego przygotować i co zmieniać w naszej organizacji pracy.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Podaj mi proszę tego numer zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

To jest chyba reguła bo dotyczy wszystkich zwrotów. Sprawdź:

Numer zwrotu K00Z/2020 - Zamówienie: 30594fe8-75a3-11ea-bd82-410b3d5d5f03
Numer zwrotu RZ7X/2020 - Zamówienie: 558fc771-83a5-11ea-a80c-af00f7193189
 

Obojętnie czy szukam po id czy nicku użytkownika, zamówień do których wygenorowano zwrot już nie widzę.

 

oznacz moderatorów