Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dniu wczorajszym była sprzedaż z której otrzymałem email o wpłacie i wchodzę na konto aby zrobić przesyłkę smart DPD a tam brak takiego zamówienia.
Proszę o szybką pomoc bo muszę dzisiaj wysłać paczkę !
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy Allegro wysyła jakieś komunikaty do kupujących o problemach z przetwarzaniem zamówień, czy standardowo z ewentualnych opóźnień tłumaczyć się będą musieli Sprzedający?
@b-one2016 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
@ART_FOTO Jeśli mam odpowiedzieć na Twoje pytania dotyczące płatności, potrzebuję informacji o jaką transakcję dokładnie chodzi.
@ART_FOTO Dziękuję, sprawdziłam to zamówienie i tak, kupujący wybrał w nim płatność przelewem tradycyjnym.
@_HolaOla_ Dziękuję Ci bardzo.Warto jednak byłoby tak jak już kiedyś wspomniałem, wrócić do wyświetlania metody płatności wybranej przez Kupującego.Nie trzeba byłoby np. w takich sytuacjach jak wyżej, siać domysłów i dochodzić czy przyczyną braku wpłaty jest awaria systemu, czy też wybór przez Kupującego przelewu tradycyjnego.