anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotów a punkty jakości sprzedaży

ogryz7
#12 Orędownik#

Proszę o wyjaśnienie, jak to ma działać:

zwr_zas.jpg

Gdzie znajdę te doliczone punkty "Brak zwrotów od klientów"?

zwr_pkt.jpg

Właśnie zauważyłem, że odjęliście mi 50pkt za brak zwrotów od klientów.

To chyba dobrze, że nie mam zwrotów? Dlaczego jestem karany za to, że sprzedaję dobre produkty, których klienci nie muszą zwracać?

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Ponagliłam tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Czy kupujący zwrócił towar, korzystając z etykiety wygenerowanej za pośrednictwem Allegro?

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@N_Nitka28 Nie pamiętam po takim czasie. Na pewno zgłosił zwrot poprzez allegro. Śledzenie przesyłki sugeruje, że wygenerował etykietę, ale jej nie nadał. Paczka do mnie fizycznie wróciła. Zakup był z allegro pay - może to ma znaczenie.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. 

Na ten moment po naszej stronie nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Jesteśmy świadomi problemów z obecnym algorytmem wyliczania szybkości zwrotu pieniędzy.

 Jako Allegro możemy wykluczyć ten zwrot i nie brać go pod uwagę podczas wyliczania jakości sprzedaży. Proszę Cię o informację czy mamy wykluczyć ten zwrot? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@N_Nitka28  Jeśli to naprawi mi statystyki wstecznie za cały miesiąc i przywróci SS, to tak - proszę o wykluczenie tego zwrotu. 

Proszę też o możliwość zgłaszania i szybkiego wykluczania podobnych, problematycznych zwrotów w przyszłości. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Miło mi poinformować, że to zamówienie jest już wykluczone z jakości sprzedaży. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów