Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie, jak to ma działać:
Gdzie znajdę te doliczone punkty "Brak zwrotów od klientów"?
Właśnie zauważyłem, że odjęliście mi 50pkt za brak zwrotów od klientów.
To chyba dobrze, że nie mam zwrotów? Dlaczego jestem karany za to, że sprzedaję dobre produkty, których klienci nie muszą zwracać?
@ogryz7 przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Ponagliłam tę sprawę.
@ogryz7 Czy kupujący zwrócił towar, korzystając z etykiety wygenerowanej za pośrednictwem Allegro?
@N_Nitka28 Nie pamiętam po takim czasie. Na pewno zgłosił zwrot poprzez allegro. Śledzenie przesyłki sugeruje, że wygenerował etykietę, ale jej nie nadał. Paczka do mnie fizycznie wróciła. Zakup był z allegro pay - może to ma znaczenie.
@ogryz7 Przepraszam Cię za długi czas oczekiwania.
Na ten moment po naszej stronie nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Jesteśmy świadomi problemów z obecnym algorytmem wyliczania szybkości zwrotu pieniędzy.
Jako Allegro możemy wykluczyć ten zwrot i nie brać go pod uwagę podczas wyliczania jakości sprzedaży. Proszę Cię o informację czy mamy wykluczyć ten zwrot?
@N_Nitka28 Jeśli to naprawi mi statystyki wstecznie za cały miesiąc i przywróci SS, to tak - proszę o wykluczenie tego zwrotu.
Proszę też o możliwość zgłaszania i szybkiego wykluczania podobnych, problematycznych zwrotów w przyszłości.
@ogryz7 Miło mi poinformować, że to zamówienie jest już wykluczone z jakości sprzedaży.