anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotów za pobrania UPS

GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

W styczniu zachęcona promocją dotyczącą włączenia dostawy ALLEGRO ONE uruchomiłam współpracę z UPS. Rozpoczęło to lawinę fatalnych wydarzeń. W ciągu 1 tygodnia na 5 podjazdów po paczki, kurier 4 razy o mnie i paczkach zapomniał-dostawy opóźnione, klienci wkurzeni. Na kilkanaście paczek, 2 szkody w tym 1 na 500zł!!! i uwaga wisienka na torcie-brak zwrotów za przesyłki pobraniowe!! w wysyłam Allegro jest info, że przelewy zostały zlecone jeszcze w styczniu. Nr konta prawidłowy, a ja nie dostałam ani złotówki!!! Konsultanci Allegro odesłali mnie do UPS!! (a nie mam z nimi umowy), następnie UPS do Allegro. Tam 3 dni myśleli, aż wymyślili-żeby sprawdzić w narzędziu do wysyłek-przecież jest informacja ze wysłano przelew..Załamuje ostatnio poziom obsługi Allegro, po prostu zero wnikliwości i czytania ze zrozumieniem. Czy mieliście podobna sytuację? Gdzie mam szukać tych pieniędzy!! Jest to duża dla mnie kwota i zaczyna wpływać na płynność finansową firmy.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GoodVibes_handel Na tę chwilę poproszę Cię przede wszystkim o cierpliwość. Dziś w nocy, w korespondencji numer 20982690 dostałaś informację od naszego pracownika, że w chwili gdy otrzymamy potwierdzenia przekazanych przelewów do wskazanych przez Ciebie zamówień, od razu wrócimy do Ciebie ze szczegółowymi informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  napisał(a):

@GoodVibes_handel Na tę chwilę poproszę Cię przede wszystkim o cierpliwość. Dziś w nocy, w korespondencji numer 20982690 dostałaś informację od naszego pracownika, że w chwili gdy otrzymamy potwierdzenia przekazanych przelewów do wskazanych przez Ciebie zamówień, od razu wrócimy do Ciebie ze szczegółowymi informacjami. 


Cierpliwość trudno mieć, gdy tyle czasu to trwa. Co działo się od momentu kiedy sprawę zgłosiłam? Naprawdę oczywiste rozwiązania sama znajduję. Pieniądze potrzebne są na już.

oznacz moderatorów

GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ proszę Cię o pomoc w tej sprawie. To już jest gruba przesada. 4 lutego zgłosiłam problem-mamy 10 i nie otrzymałam nic poza prośbami o cierpliwość. Natychmiast potrzebuję swoich pieniędzy z pobrań. Dostaję je od innych kurierów, UPS skończył współpracę ze mną 2 tygodnie temu! pieniądze w 2 dni miały być u mnie na koncie. To nie jest zabawa w sprzedaż tylko biznes!

oznacz moderatorów