Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 27.04.2020r. przez Allegro Finanse został dokonany zwrot środków za zwrócony towar Kupującemu. W dniu 06.05.2020 Kupujący założył spór o brak zwrotu środków oraz wystawił komentarz negatywny, w którym zarzucił brak zwrotu środków. Kupujący oskarżył firmę o oszustwo. Allegro wysłało maila do kupującego z prośbą o zamknięcie sporu, nie wyjaśniło przyczyny powstałej sytuacji. Z winy Allegro firma otrzymała "brzydki" komentarz negatywny. W jaki sposób zwrócić się do Allegro, aby anulowała komentarz. Może ktoś spotkał się z taką sytuacją? Pozdrawiam
@butikagata Napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz.
@butikagata bo klienci nie wiedzą gdzie szukać kasy 😞
@butikagata, bo klienci oceniają firmę poprzez wystawianie ocen sprzedającym/kierowcom 😞
(myśląc, że to spowoduje obniżeniem zadowolenia w firmie, a jedyne co to sprzedawca traci
możliwość sprzedawania, a kierowca ubrów traci możliwość pracy na aplikacji)
"
C.d sprawy...
Napisałam do Allegro z prośbą o anulowanie niezasłużonego negatywa. Opisałam sytuację, przywołałam fakty. Dostałam odpowiedź odmowną. Odwołałam się raz jeszcze. Oto argumentacja Allegro:
Zapoznałam się z oceną Kupującego (....) dotyczącą zamówienia z Pani aukcji, lecz nie mogę podjąć decyzji o jej usunięciu, ponieważ jest ona zgodna z naszymi zasadami.W tym przypadku podtrzymuję decyzję koleżanki.
Rozumiem, że może być to niekomfortowa sytuacja, lecz jedynym wyjściem jest kontakt z Kupującym i porozumienie się z nim - na jego prośbę usunę komentarz.
Nasza ingerencja w system ocen jest możliwa tylko w sytuacjach, gdy:
1. Treść komentarza narusza Regulamin Allegro (np. zawiera wulgaryzmy, słowa obraźliwe, reklamę innej firmy),
2. Ocena została wystawiona do niewłaściwej transakcji,
3. Kupujący wybrał niewłaściwy typ oceny sprzedaży (np. "nie polecam" zamiast "polecam"), co jednoznacznie wynika z treści komentarza opisowego.
3. Kupujący wybrał niewłaściwy typ oceny sprzedaży (np. "nie polecam" zamiast "polecam"), co jednoznacznie wynika z treści komentarza opisowego."
Dokonałam zwrotu środków przez Allegro Finanse, których kupujący nie otrzymał. Allegro nic nie wyjaśniło. Kupujący chcąc odreagować swoją złość wystawił komentarz negatywny ,a pracownik Allegro stwierdza, że błąd jet po stronie sprzedającego.
Błąd Allegro - wina sprzedającego. Świetne zasady. Pogratulować!
@butikagata Zadałeś Allegro pytanie, dlaczego Kupujący nie otrzymał środków? Bo może otrzymał, tylko nie wiedział gdzie szukać? I wtedy mają racje to nie po ich stronie... Niestety jakbyś się nie odwrócił d..a z przodu.. Czy wina Allegro, czy wina Kupującego - ty dostajesz po głowie..
Tak, wielokrotnie. Niestety brak odpowiedzi dlaczego nie zwrócili środków kupującemu.
W sporze Allegro odpisało:
Zawsze pracownicy allegro znajdą sposób, aby ominąć niewygodne pytanie. Taki serwis. Dlatego już przy pierwszym zainteresowaniu nasza firmą przez ama*zon skierowaliśmy siły sprzedażowe tam i szczerze polecam robić cokolwiek, aby jak najmniejszą częścią rynku zbytu było allegro. Ten serwis musi wymrzeć śmiercią naturalną
Tak też trzeba będzie zrobić....