anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu odszkodowania za zaginioną przesyłkę - Allegro nie odpowiada na maile

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

Przewoźnik zaakceptował 08.09.2025 wypłatę odszkodowania za zaginioną przesyłkę, potwierdzone drogą mailową przez Allegro. Do dnia dzisiejszego nie mamy odszkodowania, a Allegro nie odpisuje na maile.

Prawie 1100 zł przeniesione na Allegro Protect - stąd biorą pieniądze na odszkodowanie.

Na czacie nikt nie pomoże bo są niskiej rangi pracownicy.

Sprzedawca to od razu by nałożyli blokade.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Handmade_Hurt poproszę o numer tego zgłoszenia.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

53583272

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Handmade_Hurt dziękuję. Z tego co widzę, nasz pracownik napisał Ci w tym zgłoszeniu, że sprawa jest weryfikowana przez przewoźnika i  jego dział księgowy, ale poprosiłam już o sprawdzenie i informacje dla Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

tylko nie bardzo nas to interesuje, przewoźnik zaakceptował odszkodowanie więc 07.10 powinny pieniądze być na koncie. Za tydzień napiszecie że pomieszczenie jest budowane dla księgowości? W styczniu komputery będą kupować. Oni mają dział księgowości, ? 24 godziny ma Sprzedawca na odpowiedź na Allegro albo blokada.  a na samym końcu powinniśmy przeprosić jeszcze że upominamy się o swoje 1100 zł.

oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

udało się zatrudnić już księgowość z celu wyjaśnienia przelewu który powinien być wykonany dwa tygodnie temu? 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Handmade_Hurt niestety, nie otrzymaliśmy jeszcze informacji od przewoźnika w Twojej sprawie. Gdy tylko otrzymamy informacje, to otrzymasz od nas odpowiedź. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

Przepraszam że się upominamy o pieniądze firmowe, ale jest to parodia żeby do takiego czegoś dochodziło. Ile się czeka na taką odpowiedź? jest szansa na odpowiedź w tym roku?

oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

nie jest rozwiązane, więc nie mam czego potwierdzać.

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Handmade_Hurt

To była przesyłka Allegro Delivery czy tylko na umowie Allegro z przewoźnikiem? To nie jest to samo. 

oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

może jeszcze powinniśmy przeprosić że się upominamy o swoje pieniądze. 

Nadal nie otrzymaliśmy odszkodowania za zaginioną przesyłkę a zatwierdzoną przez przewoźnika. Sprawa nie jest nadal rozwiązana.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Handmade_Hurt 

Napisałeś do nas również na maila, nie ma co powielać wiadomości wszędzie gdzie się da, bo nie przyśpieszy to odpowiedzi.

Doradca odpowie Tobie mailowo.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

a jaką mamy pewność odpowiedzi? 

taką samą jaką mamy pewność otrzymania odszkodowania, które powinno do nas trafić prawie miesiąc temu.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Handmade_Hurt 

Mówi się, że niczego w życiu nie można być pewnym.

A tak całkiem poważnie, bo i temat ważny - napisałem Tobie, że otrzymasz odpowiedź mailowo. Na ten moment zachęcam zaufać i uzbroić się w cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

całkiem na poważnie bo temat poważny.

nie potrzebujemy maila, tylko zwrot pieniędzy który zatwierdził przewoźnik za zaginioną przesyłkę.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Handmade_Hurt 

Sprawa jest rozwiązywana mailowo więc zachęcam do kontaktu mailowo.

Ja ze swojej strony nadałem sprawie priorytet.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

z tym rozwiązywaniem spraw to trochę się za galopował Pan.

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Handmade_Hurt

Tu dużo zależy od tego czy była to przesyłka Allegro Delivery czy nie.

W przypadku Allegro Delivery, to, że Allegro otrzymało odszkodowanie od swojego podwykonawcy, nie ma najmniejszego znaczenia w kwestii twojej reklamacji (to jest od siebie niezależne). Allegro podejmie niezależną decyzję reklamacyjną i na jej wydanie ma 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

oznacz moderatorów

Handmade_Hurt
#7 Wielbiciel

30 dni minęło 07.10

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Handmade_Hurt

To od tego dnia mają 30 dni na wypłatę odszkodowanie (1 listopada się nie liczy).

Potem możesz zgłosić skargę do UKE na przewoźnika (tylko uwaga, bo Allegro Delivery Kurier XXX to formalnie inny przewoźnik niż Kurier XXX czy Allegro Kurier XXX). 

oznacz moderatorów