Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przewoźnik zaakceptował 08.09.2025 wypłatę odszkodowania za zaginioną przesyłkę, potwierdzone drogą mailową przez Allegro. Do dnia dzisiejszego nie mamy odszkodowania, a Allegro nie odpisuje na maile.
Prawie 1100 zł przeniesione na Allegro Protect - stąd biorą pieniądze na odszkodowanie.
Na czacie nikt nie pomoże bo są niskiej rangi pracownicy.
Sprzedawca to od razu by nałożyli blokade.
@Handmade_Hurt poproszę o numer tego zgłoszenia.
53583272
@Handmade_Hurt dziękuję. Z tego co widzę, nasz pracownik napisał Ci w tym zgłoszeniu, że sprawa jest weryfikowana przez przewoźnika i jego dział księgowy, ale poprosiłam już o sprawdzenie i informacje dla Ciebie.
tylko nie bardzo nas to interesuje, przewoźnik zaakceptował odszkodowanie więc 07.10 powinny pieniądze być na koncie. Za tydzień napiszecie że pomieszczenie jest budowane dla księgowości? W styczniu komputery będą kupować. Oni mają dział księgowości, ? 24 godziny ma Sprzedawca na odpowiedź na Allegro albo blokada. a na samym końcu powinniśmy przeprosić jeszcze że upominamy się o swoje 1100 zł.
udało się zatrudnić już księgowość z celu wyjaśnienia przelewu który powinien być wykonany dwa tygodnie temu?
@Handmade_Hurt niestety, nie otrzymaliśmy jeszcze informacji od przewoźnika w Twojej sprawie. Gdy tylko otrzymamy informacje, to otrzymasz od nas odpowiedź.
Przepraszam że się upominamy o pieniądze firmowe, ale jest to parodia żeby do takiego czegoś dochodziło. Ile się czeka na taką odpowiedź? jest szansa na odpowiedź w tym roku?
nie jest rozwiązane, więc nie mam czego potwierdzać.
To była przesyłka Allegro Delivery czy tylko na umowie Allegro z przewoźnikiem? To nie jest to samo.
może jeszcze powinniśmy przeprosić że się upominamy o swoje pieniądze.
Nadal nie otrzymaliśmy odszkodowania za zaginioną przesyłkę a zatwierdzoną przez przewoźnika. Sprawa nie jest nadal rozwiązana.
Napisałeś do nas również na maila, nie ma co powielać wiadomości wszędzie gdzie się da, bo nie przyśpieszy to odpowiedzi.
Doradca odpowie Tobie mailowo.
a jaką mamy pewność odpowiedzi?
taką samą jaką mamy pewność otrzymania odszkodowania, które powinno do nas trafić prawie miesiąc temu.
Mówi się, że niczego w życiu nie można być pewnym.
A tak całkiem poważnie, bo i temat ważny - napisałem Tobie, że otrzymasz odpowiedź mailowo. Na ten moment zachęcam zaufać i uzbroić się w cierpliwość.
całkiem na poważnie bo temat poważny.
nie potrzebujemy maila, tylko zwrot pieniędzy który zatwierdził przewoźnik za zaginioną przesyłkę.
Sprawa jest rozwiązywana mailowo więc zachęcam do kontaktu mailowo.
Ja ze swojej strony nadałem sprawie priorytet.
z tym rozwiązywaniem spraw to trochę się za galopował Pan.
Tu dużo zależy od tego czy była to przesyłka Allegro Delivery czy nie.
W przypadku Allegro Delivery, to, że Allegro otrzymało odszkodowanie od swojego podwykonawcy, nie ma najmniejszego znaczenia w kwestii twojej reklamacji (to jest od siebie niezależne). Allegro podejmie niezależną decyzję reklamacyjną i na jej wydanie ma 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
30 dni minęło 07.10
To od tego dnia mają 30 dni na wypłatę odszkodowanie (1 listopada się nie liczy).
Potem możesz zgłosić skargę do UKE na przewoźnika (tylko uwaga, bo Allegro Delivery Kurier XXX to formalnie inny przewoźnik niż Kurier XXX czy Allegro Kurier XXX).