Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
Sprzedałem rower na allegro, wysyłka kurierem, klient nie otrzymał przesyłki w ciągu 24godz, i odmówił odbioru bo chciał mieć go na kolejny dzień, a nie był i tyle. Paczkę przekierowałem z powrotem do mnie. Rower wrócił, kasę łącznie z kosztami przesyłki oddałem. Allegro nie przyznało zwrotu prowizji, bo kupujący napisał nie prawdę, że cytuje" Kupujący poinformował nas, że transakcja nie zakończyła się pomyślnie, ponieważ towar jest niezgodny z opisem/zamówieniem. List przewozowy jest jako potwierdzenie, a odbioru przez klienta towaru nie było.
Jak dalej kontaktować się w sprawie z allegro, jestem poszkodowany. Koszty wysyłki + prowizja to 130zł, a nie mam możliwości wyjaśnienia swoich racji.
@pro-activaNie masz żadnego dowodu ? Żadnej korespondencji z kupującym ?? Pytanie co przyszlo kupującemu że kłamał skoro nie poniósł żadnych kosztów !
@pro-activa Odwołuj się, ale mam nadzieję że nie byłeś jelonkiem i nie załatwiałeś tego "na telefon" tylko masz emaile?
Proszę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243
mam korespondencje w allegro. Jest jasne w treści jak sytuacja wyglądała. Mam dowód wysyłki paczki. Paczka była wysłana, ale gość powiedział, że jej nie odbierze bo w dniach których ma przyjść paczka nie ma kto odebrać. Liczył, że będzie w ciagu 24h na miejscu.
Więc jak odmówił przyjęcia, to przekierowałem ja do mnie,
@pro-activa tylko, że w praktyce nawet jeśli towar byłby niezgodny z zamówieniem i klient odstąpiłby od zakupu, to allegro również musi oddać prowizję, bo do transakcji nie doszło. Niezgodność z zamówieniem nie stanowi podstawy do odrzucenia wniosku o zwrot prowizji. Pisz odwołanie, bo to jakiś pracownik amator odrzucił wniosek 🙂
Dziękuje za info. Też mi się wydaje, że nie ma transakcji, nie ma prowizji. Złożyłem wniosek zobaczymy
@pro-activa jeśli konsultant nadal będzie robił problemy ze zwrotem, to pisz kolejny raz poprzez formularz kontaktowy i opisz dokładnie całą sytuację, ja raz też byłem do tego zmuszony, ale finalnie prowizja została zwrócona.
Oj, naiwny, naiwny, naiwny,
Jak dziecko we mgle,
Jak goliat na pchle,
Mól w otchłani wód,
Który liczy wciąż na cud.
Oj, naiwny, naiwny, naiwny,
@akcesoria-net-pl bez przesady, czasami robią problemy ze zwrotami, ale finalnie nigdy mi nie odmówiono zwrotu jeśli transakcja nie doszła do skutku, bez względu na powód. Po prostu trzeba do skutku ich męczyć, przecież allegro o to chodzi, żeby ktoś odpuścił i machnął ręką - z tego jest realna kasa.
Owszem, jeśli:
"wskazał powód "Towar niezgodny z opisem/zamówieniem" lub "Towar jest wadliwy lub uszkodzony", a poziom jakości Twojej sprzedaży to Dobry lub wyższy"
Nie przyznamy rabat transakcyjnego, jeśli:
Musisz się odwołać.