anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu prowizji, klient kłamie w sprawie odbioru paczki

pro-activa
#7 Wielbiciel#

witam

Sprzedałem rower na allegro, wysyłka  kurierem, klient nie otrzymał przesyłki w ciągu 24godz, i odmówił odbioru bo chciał mieć go na kolejny dzień, a nie był i tyle.  Paczkę przekierowałem  z powrotem do mnie. Rower wrócił, kasę łącznie  z kosztami przesyłki oddałem. Allegro nie przyznało zwrotu prowizji, bo kupujący napisał nie prawdę, że cytuje" Kupujący poinformował nas, że transakcja nie zakończyła się pomyślnie, ponieważ towar jest niezgodny z opisem/zamówieniem. List przewozowy jest jako potwierdzenie, a odbioru przez klienta towaru nie było.

Jak dalej kontaktować się w sprawie z allegro, jestem poszkodowany. Koszty wysyłki + prowizja to 130zł, a nie mam możliwości wyjaśnienia swoich racji.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

@pro-activaNie masz żadnego dowodu ? Żadnej korespondencji z kupującym ?? Pytanie co przyszlo kupującemu że kłamał skoro nie poniósł żadnych kosztów !

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@pro-activa Odwołuj się, ale mam nadzieję że nie byłeś jelonkiem i nie załatwiałeś tego "na telefon" tylko masz emaile?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#
oznacz moderatorów

pro-activa
#7 Wielbiciel#

mam korespondencje w  allegro. Jest jasne w treści jak sytuacja wyglądała. Mam dowód wysyłki paczki. Paczka była wysłana, ale gość powiedział, że jej nie odbierze bo w dniach których ma przyjść paczka nie ma kto odebrać. Liczył, że będzie w ciagu 24h  na miejscu.

Więc jak odmówił przyjęcia, to  przekierowałem ja do mnie, 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@pro-activa  tylko, że w praktyce nawet jeśli towar byłby niezgodny z zamówieniem i klient odstąpiłby od zakupu, to allegro również musi oddać prowizję, bo do transakcji nie doszło. Niezgodność z zamówieniem nie stanowi podstawy do odrzucenia wniosku o zwrot prowizji. Pisz odwołanie, bo to jakiś pracownik amator odrzucił wniosek 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

pro-activa
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za info. Też mi się wydaje, że nie ma transakcji, nie ma prowizji. Złożyłem wniosek zobaczymy

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@pro-activa  jeśli konsultant nadal będzie robił problemy ze zwrotem, to pisz kolejny raz poprzez formularz kontaktowy i opisz dokładnie całą sytuację, ja raz też byłem do tego zmuszony, ale finalnie prowizja została zwrócona.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@mikeza 

Oj, naiwny, naiwny, naiwny,
Jak dziecko we mgle,
Jak goliat na pchle,
Mól w otchłani wód,
Który liczy wciąż na cud.
Oj, naiwny, naiwny, naiwny,

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@akcesoria-net-pl  bez przesady, czasami robią problemy ze zwrotami, ale finalnie nigdy mi nie odmówiono zwrotu jeśli transakcja nie doszła do skutku, bez względu na powód. Po prostu trzeba do skutku ich męczyć, przecież allegro o to chodzi, żeby ktoś odpuścił i machnął ręką - z tego jest realna kasa.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@mikeza 

Owszem, jeśli:

"wskazał powód "Towar niezgodny z opisem/zamówieniem" lub "Towar jest wadliwy lub uszkodzony", a poziom jakości Twojej sprzedaży to Dobry lub wyższy"

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Nie przyznamy rabat transakcyjnego, jeśli:

  1. Nie zwróciłeś wpłaty przez Allegro Finanse, mimo że kupujący wybrał tę drogę płatności za zakupy.
  2. Nie dodałeś do zamówienia numeru listu przewozowego - dotyczy zamówienia za pobraniem, gdy kupujący nie zwróci towaru za pomocą zakładki Kupione.
  3. Kupujący wskazał w formularzu zwrotu towaru powód: "Towar niezgodny z opisem/zamówieniem" lub "Towar jest wadliwy lub uszkodzony", a poziom jakości Twojej sprzedaży jest niższy niż Dobry.
  4. Kupujący w e-mailu od Allegro wskaże, że z przyczyn niezależnych od niego nie doszło do zrealizowania umowy.

Musisz się odwołać.


oznacz moderatorów