Brakujący wybór podczas zwrotu wpłaty.

www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-06-2020
15:04
Dzień Dobry,
W moim przypadku produkty które sprzedaje wymagają kontaktu z kupującym.
Zdarza się jednak czasami, że nie ma z nimi kontaktu. Nie odpowiadają na maile, a to nie odbierają telefonów lub mają inny nr. Tak, czy inaczej pomimo usilny prób związanych z kontaktem musimy zrezygnować z prób sprzedaży naszego produktu i zwrócić pieniądze. Brakuje nam wtedy bardzo opcji:
- brak kontaktu z kupującym
Prosimy o dodanie powyższego powodu zwrotu pieniędzy jako opcje podczas wypełniania formularza zwrotu wpłaty.
Pozdrawiamy zespół Allegro.
Zespół puzzla.
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-06-2020
15:22
@www_puzzla_pl Ciekawy pomysł i dobry
oznacz moderatorów