Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie - sprawa dotyczy zamowienia:
1a8f71e0-45aa-11ef-a996-c3387f810fdf
Klient zamowil przesylke 19 lipca o godzinie 10:37 (piatek) wybierajac opcje Abox i jednoczesnie w momencie zakupu widzac informacje, ze przesylka ma byc u niego nastepnego dnia (nikt go CZYTELNIE nie poinformowal, ze ta informacja nie dotyczy wszystkich form wysylki, a jedynie Inpostu).
Ok - standardowy blad, o ktorym wszyscy od milionow lat wiedza i kazdy z Allegro udaje, ze problemu nie ma.
Generujac etykiete zamowilismy odbior przesylki przez Allegro MniejNizZero na poniedizalek 22 lipca. Z nikomu nieznanych przyczyn kurier nie odebral w tym dniu od nas zadnej przesylki - a wiec nastapilo opoznienie.
Klient wystawil negatywa, w ktory opisal, ze przesylka byla znacznie opozniona
Napisalem maila w tej sprawie z prosba o usuniecie komentarza, gdyz jest to WASZA WINA.
Odpowiedz jaka dostalem:
"Ocena została jednak wystawiona na podstawie indywidualnych odczuć kupującego - z punktu widzenia neutralnego obserwatora niestety, jest to kwestia bardzo trudna do sprawdzenia i tym samym nie mogę podważyć słuszności wystawionej oceny."
JA SIE PYTAM - GDZIE WASZA ODPOWIEDZIALNOSC? NIEDLUGO BEDZIECIE WIEDZIEC, KTORA REKA SIE CZLOWIEK PODCIERA, A PISZECIE, ZE JEST TRUDNE DO SPRAWDZENIA, ZE PRZESYLKA BYLA OPOZNIONA Z WASZEJ WINY?
@accadia przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji. Rozumiem, że ważne są dla Ciebie oceny transakcji. Jeśli jednak nasz doradca podjął już decyzję odnośnie braku ingerencji w opinię, to ja również nie mam nic do dodania. Wszyscy doradcy i doradczynie w Allegro kierujemy się takimi samymi procedurami. Allegro Delivery to nasza usługa. Bierzemy odpowiedzialność za Twoją paczkę na każdym etapie jej podroży, w tym również za reklamację. Dlatego reklamację logistyczną kieruj bezpośrednio do nas. Możesz to zrobić przez formularz.
Allegro nie rozumie tego, że niektórych rzeczy nie da się przeskoczyć. U mnie jedna z firm kurierskich podjeżdża o 7-7:30. My zaczynamy pracę od 8:00. I teraz jeśli ktoś zamówi paczkę powiedzmy w poniedziałek o 23:59, my we wtorek o 8:00 zamawiamy kuriera, to nie ma już szans że podjedzie w ten sam dzień. Musimy go zamówić na środę, więc przesyłka opóźniona. Do tego, jeśli kurier nie podjedzie z jakiegoś powodu (a już spotkałem się z różnymi wymówkami), my sprzedający nie mamy szans na wybronienie się z tej sytuacji. Wiadomo że jak ktoś zamawia przedmiot, to chciałby go mieć najlepiej już i allegro robi wszystko żeby "zachęcić" sprzedających do szybkiej wysyłki, ale dajcie też możliwość obrony z różnych sytuacji niezależnych od nas.