anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

cała prawda o odpowiedzialnośći Allegro Delivery

accadia
#13 Ambasador#

Jak w temacie - sprawa dotyczy zamowienia:

1a8f71e0-45aa-11ef-a996-c3387f810fdf

 

Klient zamowil przesylke 19 lipca o godzinie 10:37 (piatek) wybierajac opcje Abox i jednoczesnie w momencie zakupu widzac informacje, ze przesylka ma byc u niego nastepnego dnia (nikt go CZYTELNIE nie poinformowal, ze ta informacja nie dotyczy wszystkich form wysylki, a jedynie Inpostu).
Ok - standardowy blad, o ktorym wszyscy od milionow lat wiedza i kazdy z Allegro udaje, ze problemu nie ma.

Generujac etykiete zamowilismy odbior przesylki przez Allegro MniejNizZero na poniedizalek 22 lipca. Z nikomu nieznanych przyczyn kurier nie odebral w tym dniu od nas zadnej przesylki - a wiec nastapilo opoznienie.

Klient wystawil negatywa, w ktory opisal, ze przesylka byla znacznie opozniona

Napisalem maila w tej sprawie z prosba o usuniecie komentarza, gdyz jest to WASZA WINA.

Odpowiedz jaka dostalem:

"Ocena została jednak wystawiona na podstawie indywidualnych odczuć kupującego - z punktu widzenia neutralnego obserwatora niestety, jest to kwestia bardzo trudna do sprawdzenia i tym samym nie mogę podważyć słuszności wystawionej oceny."

 

JA SIE PYTAM - GDZIE WASZA ODPOWIEDZIALNOSC? NIEDLUGO BEDZIECIE WIEDZIEC, KTORA REKA SIE CZLOWIEK PODCIERA, A PISZECIE, ZE JEST TRUDNE DO SPRAWDZENIA, ZE PRZESYLKA BYLA OPOZNIONA Z WASZEJ WINY?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@accadia przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji. Rozumiem, że ważne są dla Ciebie oceny transakcji. Jeśli jednak nasz doradca podjął już decyzję odnośnie braku ingerencji w opinię, to ja również nie mam nic do dodania. Wszyscy doradcy i doradczynie w Allegro kierujemy się takimi samymi procedurami. Allegro Delivery to nasza usługa. Bierzemy odpowiedzialność za Twoją paczkę na każdym etapie jej podroży, w tym również za reklamację. Dlatego reklamację logistyczną kieruj bezpośrednio do nas. Możesz to zrobić przez formularz.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#8 Zapaleniec#

Allegro nie rozumie tego, że niektórych rzeczy nie da się przeskoczyć. U mnie jedna z firm kurierskich podjeżdża o 7-7:30. My zaczynamy pracę od 8:00. I teraz jeśli ktoś zamówi paczkę powiedzmy w poniedziałek o 23:59, my we wtorek o 8:00 zamawiamy kuriera, to nie ma już szans że podjedzie w ten sam dzień. Musimy go zamówić na środę, więc przesyłka opóźniona. Do tego, jeśli kurier nie podjedzie z jakiegoś powodu (a już spotkałem się z różnymi wymówkami), my sprzedający nie mamy szans na wybronienie się z tej sytuacji. Wiadomo że jak ktoś zamawia przedmiot, to chciałby go mieć najlepiej już i allegro robi wszystko żeby "zachęcić" sprzedających do szybkiej wysyłki, ale dajcie też możliwość obrony z różnych sytuacji niezależnych od nas.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Kuki_Outlet allegro doskonale rozumie 🙂

stworzyło przecież ten patologiczny system wysyłek

 

oznacz moderatorów