Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Postuluję (pewnie nikt się tym nie zainteresuje ale mimo wszystko) o:
-możliwość wystawiania ocen sprzedającym jedynie przez kupujących którzy OTRZYMALI zakup a nie którzy nie odebrali paczki albo anulowali zamówienie ect. Chyba logiczne i sprawiedliwe.
-wystawianie oceny sprzedającemu co najwyżej do 30 dni! Obecnie jest to kilka miesięcy i kupujący wystawiają byle co nawet nie pamiętajac co i gdzie kupili..
-wprowadzenie JAKICHKOLWIEK RESTRYKCJI dla kupujących który wystawiają oceny bo obecnie mogą wsyatwić co tylko zechcą dla kaprysu,zlośliwości,bez przyczyny i NIE MA ŻADNEJ KONTROLI NAD TYM!!! Halo Allegro!!!
-wprowadzenie jakiejkolwiek odpowidzialności za niedbieranie przesyłek pobraniowych? Klienci nie odbieraja paczek albo wręcz jak widac w statusie "odmawiają odbioru" bo się rozmyślili a sprzedawca płaci za wysyłkę oraz za nieodebranie(!) czyli zwrot do siebie..to chyba też niesprawiedlwie..
-poprawienie panelu jakości sprzedaży. Obecnie wystarczy raz nie odpowiedzieć w terminie na wiadomość (zapomniałam odpisac po przeczytaniu w nocy) i już odebrano mi SS. To jest chore. Wystarczy jedną małą rzecz zawalić i nie ważne że wszystko roisz super, juz jestes zły nagle -10000000pkt i odbieramy Ci przywileje. Czy ktoś może naprawić ten system aby działał rozsądnie? Ktos to w ogóle sprawdza przed akceptacją? Przeciez nie może być tak że jeden mały błąd i juz utrata wszystiego. Mniejsi sprzedawcy na wszystkim tylko tracą.
-udostępnienie sprzedawcom godzin wyboru podjazdu kuriera a nie przedziału np. od 11-18.00 bo kurierzy jeżdża jak chcą i nie ma możliwości wpisania godzin otwarcia sklepu do ich wiadomości
@petinek_pl przeczytałam cały Twój wpis i przekażę wszystkie Twoje sugestie do zespołu technologicznego. Cały czas pracuje on nad usprawnieniem korzystania z Allegro, aby platforma była jak najbardziej przystępna w korzystaniu dla wszystkich naszych klientów.