anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Propozycje zmian

mplaptonik
#10 Popularyzator#

Mam kilka uwag, które usprawniłyby sprzedaż.

Nadawanie paczek z panela "Wysyłam z Allegro:

1. Ograniczyć kupującym możliwość wpisywania więcej znaków w adresie, niż to możliwe do wydrukowania etykiety adresowej.

2. Narzucić kupującym możliwość wprowadzenia TYLKO 9-cyfrowego nr tel. z kierunkowym PL dla krajowych przesyłek.

3. Przy nadawaniu przesyłki do punktu, albo narzucić kupującym podawanie prawidłowego adresu zamieszkania, albo w ogóle odejść od tego. Często się zdarza, że kupujący nie podają nr budynku, bo uważą, ze ta dana jest niepotrzebna. I w sumie mają rację. Ale to później my sprzedawcy musimy wpisywać fikcyjne dane, tracąc na to czas.

4. Usprawnić nadawanie przesyłek w panelu "Nadaję z Allegro". Tak, jak to jest w panelu InPost (manager.paczkomaty.pl). Tam jednocześnie mogę nadać 100 przesyłek "jednym kliknięciem". W panelu "Nadaję z Allegro", maksymalnie mogę zaznaczyć tylko 20 przesyłek do nadania, a następnie mozolnie, pojedynczo je nadawać. Jest to bardzo upierdliwe.

Obsługa ofert:

5. Po anulowaniu zamówienia, stan dostępnych produktów powinien się automatycznie zwiększyć. Albo chociaż po wybraniu statusu ANULOWANY, powinna wyskoczyć opcja możliwego zwiększenia stanu produktu. Obecnie dochodzi do tego, że oferta wygasa, bo towar się wyzerował, a tak na prawdę towar leży na pólkach w magazynie.

6. Ostatnio została wprowadzona szybka edycja tytułu oferty - super sprawa. Myślę, że podobna opcja powinna być jeszcze przy sygnaturze oferty. Jest to miejsce na bardzo ważne dane, które, w moim przypadku, często edytuję.

7. Na koniec sprawa podawania czasu (dni) na wysyłkę. W moim przypadku podane mam 1 dzień. I teraz przy zamówieniu złożonym o godz. 23:59, mam tylko 14 godzin do nadania przesyłki, a przy zamówieniu złożonym dwie minuty później, mam już 38 godzin. To takie trochę nielogiczne. Wg mnie, sprzedawca powinien móc ustawić godzinę zamknięcia sklepu i wszystkie zamówienia złożone po godzinie zamknięcia, a przed północą, powinno być traktowane tak, jakby zostały złożone dnia następnego.

Prośba do moderatora, aby przekazał moje postulaty do odpowiedniego działu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@mplaptonik dziękuję za Twoje sugestie, oczywiście przekażę je dalej. Chciałabym jednak zachęcić Cię także do dodania ich w naszej dedykowanej sekcji [zgłoś swój pomysł]

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów