anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta

OUTGEAR_PL
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

mamy problem z klientem, który założył nam dyskusję 26.06.2025. Przekazaliśmy jego zgłoszenie do dystrybutora i czekamy na odpowiedź. Po 4 dniach klient poprosił o pomoc i od razu dostaliśmy blokadę konta. Nie rozumiem sytuacji, ponieważ na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni i w tym czasie musimy się ustosunkować. 
Oczywiście nie uchylamy się od odpowiedzialności, ale dlaczego mamy ponosić odpowiedzialność za co na co nie mamy wpływu. Musimy czekać na informację zwrotną od serwisu dystrybutora, a reklamacje ustawowo musimy rozpatrzyć do 10.07 więc mamy jeszcze dużo czasu. 

Jest to pierwsza tego typu sytuacja i nawet nie mamy żadnej nierozwiązanej dyskusji... 

@w_kiwi@Sa_nova@nat_not@_HolaOla_

 
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@OUTGEAR_PL jedyne co mi przychodzi na myśl to brak odpowiedzi na wpis klienta w dyskusji , pamiętaj !! Wasz wpis zawsze musi być ostatni , każda odpowiedź w czasie nie dłuższym niż 24H bez względu da to czy wpis klienta wymaga odpowiedzi czy nie .

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Niestety tak działa Allegro... 

Najpewniej było tak, że nie odpisaliście na wiadomość od kupującego - regulamin stanowi, że w dyskusji macie 24 godziny aby odpowiedzieć.
Niezależnie od tego czego dotyczy wiadomość od kupującego (nawet jeśli wyśle wiadomość o treści "." to musicie na nią odpowiedzieć - wasz wpis w dyskusji musi być zawsze ostatni.

Blokadę najpewniej nałożył bot. 

oznacz moderatorów

OUTGEAR_PL
#7 Wielbiciel

i tu sytuacja się komplikuje bo wysłaliśmy informację do klienta - tzn odpowiedzieliśmy na jego wiadomość, że wrócimy z rozwiązaniem problemu i nasza wiadomość była ostatnia 😞

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@komis-bell  z tą kropką to się nie zgodzę, bo był już taki temat, że to nie jest wiadomość, ale jak kupujący pisze "ok" to można odpowiedzieć tak

KOGIEL_T_0-1751298752672.png

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@OUTGEAR_PL faktycznie tutaj decyzja o czasowym ograniczeniu została podjęta na podstawie dyskusji. W swojej ostatniej wypowiedzi poinformowaliście klienta o tym, że wrócicie do niego z informacją na następny dzień. Z uwagi na brak tej informacji klient skorzystał z opcji [poproś o pomoc Allegro]. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@Syrena_zT  no tą informacja, to ja jestem ukontentowany, bo to wskazywało by że ktoś czyta te informacje, szkoda tylko, że te boty tak dosłownie interpretują te teksty😔

oznacz moderatorów

OUTGEAR_PL
#7 Wielbiciel

Oczywiście, rozumiem prośbę o pomoc Allegro i tego nie podważam. Chodzi o blokadę konta... Dlaczego dostaliśmy taką karę skoro chcemy pomóc klientowi?
Klient przesłał zdjęcia wraz z opisem problemu i cały komplet informacji przesłaliśmy do serwisu dystrybutora zaraz na drugi dzień. Mamy 14 dni zgodnie z ustawą i działamy w temacie.
Serwis musi wydać decyzję, czy wymieniamy towar, naprawiamy, czy potrzebują dodatkowych informacji


    

oznacz moderatorów

OUTGEAR_PL
#7 Wielbiciel

Klient napisał do nas w czwartek po południu kiedy nasza firma była już zamknięta, a serwis dystrybutora już nie pracował. Mimo to odpisaliśmy klientowi od razu, żeby wiedział, że odebraliśmy zgłoszenie (nie korzystamy z automatów i botów).  W piątek, w godzinach pracy nie otrzymaliśmy odpowiedzi, a później rozpoczął się weekend, w który nasza firma nie pracuje, dlatego czas się wydłużył. 
Nie neguje zgłoszenia klienta ani wezwania pomocy Allegro ale nie rozumiem kary, która jest dla nas bardzo dotkliwa.    

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@OUTGEAR_PL rozumiem, jednak z uwagi na to, że sami wyznaczyliście termin swojej odpowiedzi następnego dnia, i go nie dotrzymaliście, została podjęta decyzja o nałożeniu czasowego ograniczenia. Otrzymałam informację, że wrócimy do Ciebie z wiadomością w tej sprawie w korespondencji 52816175. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

OUTGEAR_PL
#7 Wielbiciel

Dziękuję za informację ale proszę zrozumieć moje rozgoryczenie i frustrację.

Na prawdę nie rozumiem tak szybkiej decyzji ograniczeniu. Według prawa mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i w tym terminie tego dokonamy. Nie uchylamy się od obowiązku, nie odmówiliśmy klientowi pomocy oraz od razu przekazaliśmy informację, że pomożemy. Mógłbym zrozumieć, że taka decyzja zostanie podjęta po upływie 14 dni ale nie po 4 dniach, z czego 2 dni to dni wolne od pracy.   

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@OUTGEAR_PL sprawa została już przekazana do dedykowanego działu, także muszę prosić Cię o cierpliwość. Na pewno wrócimy do Ciebie z informacją w korespondencji. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów