Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Niestety nasza jakość sprzedaży utraciła ze względu na brak terminowej odpowiedzi do klientów. Zauwazyliśmy, iż nie wszystkie wiadomości docierają na nasz e-mail.
W związku z tym wykazaliśmy chęci do skorzystania z "Centrum wiadomości". Nasz sklep nadaje wiadomości do klientów w celu np. podziękowania za zakupy i to głównie komplikuje sprawę. Centrum wiadomości oznacza nasze wiadomości do klientów jako nieodczytane w związku z czym pojawia się masa powiadomień i nie mamy realnego podglądu wiadomości, na które powinniśmy odpisać. Również istotną sprawą jest to, że nie listują się one od góry jako nieodczytane oraz nie można wybrać listowania "otrzymane od kupujących". Niestety w przypadku gdy sami nadajemy wiadomości do klientów korzystanie z tego rozwiązania jest niemożliwe.
@PysznyKubek zaraz ci moderatorzy odpowiedzą, że centrum wiadomości to narzędzie mające ułatwić życie klientom, a nie sprzedającym. Co zrobisz, nic nie zrobisz. Lipa i niedoróbka jak wiele innych.
Kompletnie nie rozumiem sensu tej mechaniki, skoro jest informacja na mailu plus dodatkowo na koncie to czemu nadal trzymać obie rzeczy, pomijam fakt że przez duży spam na w tym centrum, ciężko coś odszukać odpowiedniego do odpowiedzi
Dla mniejszych sprzedawców to może i jest spoko rzecz bo łatwiej, ale jak ma się tysiące paczek miesięcznie to tam jest armagedon, nic nie jest czytelne, pojawiają się maile które automatycznie wysyłam po zmianie statusu
Lepiej działa to w starej wersji tj. mailowo, wystarczy wpisać w program mailowy odpowiedni zwrot i ma się wszystko po kolei ładnie wyszczególnione, no ale cóż
dla Sprzedającego
centrum wiadomości przy dużej ilości ofert to sajgon - traci się kontrolę nad przebiegiem transakcji
mamy teraz 4 formy komunikacji w sprawie oferty:
- maile maskowane allegro
- dyskusje
- centrum wiadomości, które nie ma możliwości agregacji danych
- telefon
najbardziej żenującym jest sposób prezentacji wiadomości w centrum wiadomości,
które sie otrzymuje mailem
jak wygląda np: mailowo info od Kupującego z tekstem "chce zwrotu pieniędzy"?
nie ma info za co?
nie ma infa kto odstępuje od umowy - musi to być osoba nie jakiś nick
nie ma kwoty i itp
żenada