anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ciekawa, śmieszna i smutna zarazem sytuacja związana z obsługą Allegro :)

MrMarco
#13 Ambasador#

Opiszę sytuację od początku:

Klient zgłosił zwrot towaru i odesłał go do mnie. Towar dotarł i jako, że były święta, w ciągu tygodnia został zweryfikowany i została zwrócona płatność na Allegro Pay (klient płacił z użyciem tego instrumentu).

Pech chciał, że w tym samym dniu otworzył dyskusję, że nie otrzymał zwrotu wpłaty. Ładnie odpisaliśmy, że towar dotarł w takim to a takim dniu i że przelewy wyszły dzisiaj, więc najpóźniej do jutra powinno być wszystko poksięgowane na kontach.

Przelew widocznie dotarł jeszcze w tym samym dniu, bo Allegro przyznało rabat transakcyjny.

Dzisiaj klient poprosił w dyskusji Allegro o pomoc, bo widocznie coś tam się nie zgadza z Allegro Pay, albo może spodziewał się zwrotu gotówki na własne konto - nie wiem - nie wypowiedział się.

Ale co mu odpisała obsługa Allegro: Przykro im, że nie otrzymał pieniędzy, że termin na zwrot jest już przekroczony i nałożą ograniczenia na konto sprzedawcy. I że mam w te pędy wysyłać potwierdzenie przelewu.

Pomyślałem w panice, że może nr konta pomylony i zwrot poszedł gdzieś tam w przestrzeń, więc sprawdzam szybko historię na koncie. A tu oczywiście wszystko się zgadza, przelew wysłany na dane podane przez Allegro w szczegółach zwrotu (Allegro Pay).

Gratuluję ogarnięcia pracownikom serwisu. Ciekawe czy potwierdzenie przelewu będzie wystarczającym dokumentem i czy klient otrzyma rekompensatę z POK 🙂

Brawo, jestem pod wrażeniem Allegro

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

LEW433
#21 Demiurg#

Zapewne kupujący (jak napisałeś) nie wie że środki wracają na Allegro Pay, ale że Allegro tego nie wie. 😞

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@LEW433 prawdopodobnie jest tak jak piszesz, nie dziwię się kupującemu tylko podziwiam obsługę Allegro 🙂

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

No ciekawe co Ci odpiszą w tej dyskusji, mam nadzieje że nie dostaniesz ograniczeń na konto... 

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

Nigdy nic nie wiadomo... czuję za to "subiektywną ocenę" w powietrzu z powodu szczucia klienta przez pracownika Allegro

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@MrMarco W Allegro pracują ludzie, a każdy czasem może się pomylić 🙂 Nie przykładaj do tego aż takiej wagi. 

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@xyz96 wziąłbym to na spokojnie, ale z treści wypowiedzi obsługi i jej zabarwienia wynika jaki to jestem cham i złodziej i taki komunikat płynie do mojego klienta

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@MrMarco Sprawa się wyjaśni i zespół Allegro Cię przeprosi. 

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@xyz96 Wolałbym, żeby przeprosili klienta 🙂 Dziękuję za wsparcie psychiczne, bo trochę mnie to podłamało 🙂

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 w allegro w tym przypadku nie pracują ludzie tylko boty

ludzi tez allegro zamieniają w boty do odpowiadania gotowymi formułkami

oznacz moderatorów

obslugana100-pl
#10 Popularyzator#

Allegro gotowymi skryptami psuje dobre intencje sprzedającego, ponieważ nie są dopasowane do indywidualnych działań a w przypadku odpowiedzi przez pracownika, nie ma wystarczającego angażu w zapoznaniu się a tematem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MrMarco Czy możesz podać mi dokładny numer tej dyskusji? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ nie wiem czy to o ten identyfikator chodzi:  aed2afb0-c22e-4280-be7e-caa97a8f08f1?bi_s

Proszę o weryfikację, bo może w czymś się mylę w nerwach - przelałem na inne konto albo coś się nie zgadza, bo już nie mam pomysłu a pracownik Allegro nie odpowiada w dyskusji

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MrMarco Dziękuję, czy ta sytuacja dotyczy konta z którego tutaj piszesz? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Nie, to moje prywatne konto. Sytuacje dotyczy konta firmowego, którego nie podaję na publicznych forach z obawy przed złośliwościami osób, z którymi się mogę nie zgadzać 😁

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MrMarco Czy w takim razie mógłbyś mi przesłać jego login na adres spolecznosc@allegro.pl?  Numer, który mi podałeś nie jest do końca prawidłowy i muszę sprawdzić tę dyskusję w inny sposób. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Dziękuję za pomoc, wysłałem maila

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MrMarco Dzięki, mam i już wszystko sprawdzam 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MrMarco Poprosiłam już naszego pracownika o ponowne zabranie głosu w tej dyskusji. Cała sytuacja jest spowodowana tym, że zwrot wykonałeś bezpośrednio ze swojego konta, a nie poprzez Allegro Finanse, dlatego nasz nie odnotował go w naszym systemie i poprosił Cię o potwierdzenie przelewu. Widzę, że dołączyłeś już ten dokument, więc jestem pewna, że sprawa szybko się wyjaśni. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Bardzo dziękuję za reakcję i pomoc w tej sprawie 🙂

tak, zrobiłem przelew tradycyjny na wskazane konto Allegro Pay i jestem zdziwiony, że pracownik odpowiadający w dyskusji nie zadał sobie trudu sprawdzenia tego, że płatność dotarła - to jest chyba indywidualne subkonto dla każdej transakcji.

Druga sprawa, dlaczego klient miał możliwość kontynuowania tej dyskusji skoro, środki na jego Allegro Pay, zapewne już zostały zaksięgowane.

Co ważniejsze czy będzie mógł w tej sytuacji oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystawić negatywną ocenę ze względu na "brak zwrotu środków" ?

oznacz moderatorów