anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ciekawa, śmieszna i smutna zarazem sytuacja związana z obsługą Allegro :)

MrMarco
#13 Ambasador#

Opiszę sytuację od początku:

Klient zgłosił zwrot towaru i odesłał go do mnie. Towar dotarł i jako, że były święta, w ciągu tygodnia został zweryfikowany i została zwrócona płatność na Allegro Pay (klient płacił z użyciem tego instrumentu).

Pech chciał, że w tym samym dniu otworzył dyskusję, że nie otrzymał zwrotu wpłaty. Ładnie odpisaliśmy, że towar dotarł w takim to a takim dniu i że przelewy wyszły dzisiaj, więc najpóźniej do jutra powinno być wszystko poksięgowane na kontach.

Przelew widocznie dotarł jeszcze w tym samym dniu, bo Allegro przyznało rabat transakcyjny.

Dzisiaj klient poprosił w dyskusji Allegro o pomoc, bo widocznie coś tam się nie zgadza z Allegro Pay, albo może spodziewał się zwrotu gotówki na własne konto - nie wiem - nie wypowiedział się.

Ale co mu odpisała obsługa Allegro: Przykro im, że nie otrzymał pieniędzy, że termin na zwrot jest już przekroczony i nałożą ograniczenia na konto sprzedawcy. I że mam w te pędy wysyłać potwierdzenie przelewu.

Pomyślałem w panice, że może nr konta pomylony i zwrot poszedł gdzieś tam w przestrzeń, więc sprawdzam szybko historię na koncie. A tu oczywiście wszystko się zgadza, przelew wysłany na dane podane przez Allegro w szczegółach zwrotu (Allegro Pay).

Gratuluję ogarnięcia pracownikom serwisu. Ciekawe czy potwierdzenie przelewu będzie wystarczającym dokumentem i czy klient otrzyma rekompensatę z POK 🙂

Brawo, jestem pod wrażeniem Allegro

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MrMarco Wypowiedzieliśmy się już w tej sprawie, więc jak widzisz staramy się rozwiązać tę sytuację. Kupujący rozpoczął dyskusję 28.12, a dopiero dziś wieczorem poprosił nas o pomoc. Nie mamy technicznych możliwości, aby blokować kontynuowanie dyskusji dla którejkolwiek ze stron, ponieważ sytuacje takie jak ta wymagają wyjaśnienia, a nie nakładania ograniczeń dla Kupującego czy Sprzedającego. Jeśli chodzi o ostatnie pytanie, to zawsze przypominamy Kupującemu o trwającej dyskusji i poprosimy o oznaczenie, czy zgłoszony problem został rozwiązany. Gdy kupujący nie podejmie tej decyzji, dyskusja ulega przedawnieniu. Kwestii potencjalnego negatywa nie będziemy tutaj na razie rozstrzygać, bo na razie takiej oceny w ogóle nie ma. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów