Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do sprzedawców, ale i kupujących.
Jakie macie doświadczenia? Na co klienci bardziej zwracają uwagę? Niższą cenę czy np. darmową dostawę? Bo wiadomo, tych dwóch rzeczy nie da się ze sobą pogodzić 😄 Choć są tacy, którzy myślą, że w dzisiejszych brutalnych kapitalistycznych czasach i tak można coś dostać za darmo 😉
U mnie obecnie nadal ok. 40% klientów nie korzysta ze SMART 😕 Choć czasami brakuje naprawdę malutko do 40zł, ale często są to wyższe kwoty zamówień, grubo ponad 40zł, a ze SMART i tak nie korzystają.
Abstrahując jednak od SMART, zależy mi bardziej na opiniach z 1 części pytania 😉
@konto zamknięte kupując najczęściej używam filtrów: "najniższa cena z wysyłką" i "popularność".
www_otosek_pl To trzeba wyczuć , zleży od towaru . Jak obniżysz próg darmowej wysyłki to jasne ,że będziesz musiał podnieść ceny , ale wówczas stracisz ciułaczy ze smartem . Możesz zastosować hybrydę - obniżyć ceny przesyłek przy niewielkim wzroście cen , ale trzeba mocno kalkulować
@konto zamknięte Moim zdaniem niższa cena nie ma żadnego sensu, bo wielu kupujących ma Smarta i darmową wysyłkę. Raczej należy ceny powyżej 30 złotych podnieść do 40 zł, aby przedmiot łapał się na Smarta, a klient nie musiał kupować dwóch i jednego odsyłać.
@konto zamknięte Nie ma jednej dobrej odpowiedzi na twoje pytanie.
To co ja widzę na moim asortymencie przy średniej cenie poniżej 10 PLN nijak się ma do sprzedaży AGD czy rowerów. Klienci kupują z różnych powodów, często dla samej satysfakcji, że zrobili "dobry interes" za małe pieniądze. Czasem cena nie ma znaczenia bo rzecz trzeba kupić, a inaczej niż na Allegro się nie da. Widzę to po adresach na jakie wysyłam. Dojazd do sklepu to czasem kilka godzin i koszt kilka razy większy niż cena potrzebnej rzeczy. Dla takich zakupów SMART jest nie potrzebny. A jak się spieszy to mam wybraną dostawę kurierem za pobraniem do zakupu za 5 PLN (kilkanaście takich przypadków w miesiącu).
@WREDZIA-W1 ma rację
ponadto niska cena przyciąga niestety problematycznych kupujących