anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co byście poradzili w takiej sytuacji

mikeza
#21 Demiurg#

w skrócie:

1. klient wybiera odbiór z punktu DPD

2. paczka zostaje wysłana zgodnie z zamówieniem

3. klient informuje, że nie może jej odebrać, bo podał stary numer telefonu i nie dostał kodu pin do odbioru

4. sprawa na 14 dni ucichła i w zasadzie o niej zapomniałem.

5. po 3 tygodniach klient pyta się co z jego paczką/zwrotem

6. wchodzę na śledzenie, a tam jest info, że paczka została odebrana 14.05, po 7 dniach leżakowania w punkcie.

7. Klient twierdzi, że jej nie odebrał, bo nie miał kodu pin, ale komuś ją wydano.

Co teraz ? jakieś pomysły ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

az1rael
#21 Demiurg#

mają tam kamerki to zobaczyć kto tam odbierał w dniu odbioru o godzinie x

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza pierwsze co to złóż reklamację !!!  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

logiczne rozumowanie, tylko mam obawy co do reklamacji DPD. Moja ostatnia przesyłka o wadze 300g według DPD ważyła 23kg, na nic się zdały moje reklamacje, potem kolejna i udowadnianie, że drobiazg w małej paczuszce fizycznie nie miał możliwości, żeby tyle ważyć. Niestety rozumowanie firmy DPD jest dalekie od logicznego i normalnego myślenia, a co dopiero w takiej sytuacji 🙂 mimo wszystko trzeba będzie jakoś działać.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Złóż żeby pokazać jakieś kroki przed klientem i Allegro bo zaraz będzie dym

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

co odpowiedziałeś na pkt 3? Próbowałeś coś z tym zrobić?

czy kod pin jest w dpd niezbędny? w dhl kiedyś chcieli, ale tu??

składałabym reklamacje próbując dowieść, że wydali paczkę nieodpowiedniej osobie

wysłałabym paczkę ponownie bo w zależności od tego co się podziało po pkt 3 poleci negatyw za bierność

 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@Monika__L z klientem mam normalny kontakt, więc nie boję się tutaj o jego komentarz. Błąd był po jego stronie, bo sam się przyznał, że podał błędny/nieaktualny numer telefonu. Założenie było takie, że jak paczka wróci to miałem ją wysłać ponownie, ale nie wróciła, więc byłem pewny, że ją jednak jakoś odebrał. W DPD czasami wydają i bez pinu, wiem, bo niektórzy klienci już tak odbierali. mimo tego trzeba podać np nr przesyłki i adresata, wiec obca osoba nie miała by takich informacji. No chyba, że ktoś fikcyjnie zaznaczył odbiór, a paczkę sobie przywłaszczył.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

No właśnie mi się wydawało że pin tu tak ważny jak wczorajsza prognoza pogody

składałabym rekalmacje w dpd z żądaniem przejrzenia monitoringu i zabezpieczenia go

klienta bym poinformowała o tych krokach bo miałabym nadzieję. Że przypomni sobie że paczkę odebrała teściowa 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mikeza nr telefonu jak zmieniasz to po 3 miesiącach wraca do obiegu i może mieć ktoś inny więc mógł dostać smsa z pinem i adresem odbioru

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Kupujący podał złe dane,

kurier zadzwonił na ten podany zły numer

i usłyszał zostaw paczkę u sąsiada lub weź sobie towar

pomijam już fakt, że ten numer mógł być do osoby, która jest z tej samej miejscowości

lub jest to nowy sposób na wałek na allegro

podajesz numer kolegi - on otrzymuje kod i odbiera towar,

a ty sygnalizujesz błąd sprzedawcy

(analogiczne do wałku z kodem do odbioru zapłaty)

 

Reklamacja nic tu nie da - dpd stwierdzi, że był podany prawidłowy kod odbioru

 

 

 

 

 

winny sprzedawca?

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@az1rael jest i taka opcja, jutro ma być w punkcie odbioru i zobaczymy co tam załatwi.

Samo śledzenie też jest trochę dziwne, bo paczka leżała w punkcie 3-4 dni, było info, że minął czas na odbiór, więc w sumie powinien nastąpić zwrot do nadawcy, a według śledzenia po tym terminie na odbiór zamiast zwrotu, dalej trzymali przesyłkę na sklepie przez kolejne 4 dni i dopiero nastąpiło wydanie/odbiór. Jakoś mi się nie podobają te wpisy.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów