Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
w skrócie:
1. klient wybiera odbiór z punktu DPD
2. paczka zostaje wysłana zgodnie z zamówieniem
3. klient informuje, że nie może jej odebrać, bo podał stary numer telefonu i nie dostał kodu pin do odbioru
4. sprawa na 14 dni ucichła i w zasadzie o niej zapomniałem.
5. po 3 tygodniach klient pyta się co z jego paczką/zwrotem
6. wchodzę na śledzenie, a tam jest info, że paczka została odebrana 14.05, po 7 dniach leżakowania w punkcie.
7. Klient twierdzi, że jej nie odebrał, bo nie miał kodu pin, ale komuś ją wydano.
Co teraz ? jakieś pomysły ?
mają tam kamerki to zobaczyć kto tam odbierał w dniu odbioru o godzinie x
@mikeza pierwsze co to złóż reklamację !!!
logiczne rozumowanie, tylko mam obawy co do reklamacji DPD. Moja ostatnia przesyłka o wadze 300g według DPD ważyła 23kg, na nic się zdały moje reklamacje, potem kolejna i udowadnianie, że drobiazg w małej paczuszce fizycznie nie miał możliwości, żeby tyle ważyć. Niestety rozumowanie firmy DPD jest dalekie od logicznego i normalnego myślenia, a co dopiero w takiej sytuacji 🙂 mimo wszystko trzeba będzie jakoś działać.
Złóż żeby pokazać jakieś kroki przed klientem i Allegro bo zaraz będzie dym
co odpowiedziałeś na pkt 3? Próbowałeś coś z tym zrobić?
czy kod pin jest w dpd niezbędny? w dhl kiedyś chcieli, ale tu??
składałabym reklamacje próbując dowieść, że wydali paczkę nieodpowiedniej osobie
wysłałabym paczkę ponownie bo w zależności od tego co się podziało po pkt 3 poleci negatyw za bierność
@Monika__L z klientem mam normalny kontakt, więc nie boję się tutaj o jego komentarz. Błąd był po jego stronie, bo sam się przyznał, że podał błędny/nieaktualny numer telefonu. Założenie było takie, że jak paczka wróci to miałem ją wysłać ponownie, ale nie wróciła, więc byłem pewny, że ją jednak jakoś odebrał. W DPD czasami wydają i bez pinu, wiem, bo niektórzy klienci już tak odbierali. mimo tego trzeba podać np nr przesyłki i adresata, wiec obca osoba nie miała by takich informacji. No chyba, że ktoś fikcyjnie zaznaczył odbiór, a paczkę sobie przywłaszczył.
No właśnie mi się wydawało że pin tu tak ważny jak wczorajsza prognoza pogody
składałabym rekalmacje w dpd z żądaniem przejrzenia monitoringu i zabezpieczenia go
klienta bym poinformowała o tych krokach bo miałabym nadzieję. Że przypomni sobie że paczkę odebrała teściowa
@mikeza nr telefonu jak zmieniasz to po 3 miesiącach wraca do obiegu i może mieć ktoś inny więc mógł dostać smsa z pinem i adresem odbioru
Kupujący podał złe dane,
kurier zadzwonił na ten podany zły numer
i usłyszał zostaw paczkę u sąsiada lub weź sobie towar
pomijam już fakt, że ten numer mógł być do osoby, która jest z tej samej miejscowości
lub jest to nowy sposób na wałek na allegro
podajesz numer kolegi - on otrzymuje kod i odbiera towar,
a ty sygnalizujesz błąd sprzedawcy
(analogiczne do wałku z kodem do odbioru zapłaty)
Reklamacja nic tu nie da - dpd stwierdzi, że był podany prawidłowy kod odbioru
winny sprzedawca?
@az1rael jest i taka opcja, jutro ma być w punkcie odbioru i zobaczymy co tam załatwi.
Samo śledzenie też jest trochę dziwne, bo paczka leżała w punkcie 3-4 dni, było info, że minął czas na odbiór, więc w sumie powinien nastąpić zwrot do nadawcy, a według śledzenia po tym terminie na odbiór zamiast zwrotu, dalej trzymali przesyłkę na sklepie przez kolejne 4 dni i dopiero nastąpiło wydanie/odbiór. Jakoś mi się nie podobają te wpisy.