Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już któryś raz z rzędu pojawia mi się komunikat podczas skanowania kodu etykiety wysyłkowej że kod ten jest nieprawidłowy. Etykieta wygenerowana z kodem powinna działać i być przyjęta przez paczkomat a tak się nie dzieje. Co jest tego powodem? Nie zamierzam kolejny raz znów dodadkowo opłacać przesyłkę żeby nadać paczkę dla klienta.
Kilka powodów, jakość wydruku, skaner w paczkomacie, zawsze możesz dzwonić na infolinie InPostu.
Próbowałam zeskanować etykietę już w 3 różnych paczkomatach i problem ten sam. To samo się dzieje przy ręcznym wpisywaniu kodu 😒
Mogę się założyć, że w innym paczkomacie kod będzie prawidłowy. Spróbuj.
To nie wina czytnika - wpisanie ręczne kodu też nie działa. To jakiś błąd w InPost, którego nie potrafią zlokalizować i naprawić od co najmniej kilku miesięcy.
W moim mieście jest jeden taki paczkomat, który nie zawsze przyjmuje wygenerowane kody (nie wszystkie).
Problem w tych że próbowałam w 3 różnych paczkomatach i wyskakuje ten sam komunikat. To samo się dzieje przy ręcznymi wisywaniu kodu.
Sprawdź w Menadżer Paczki status, czy nie został kod już nadany.
Może przez pomyłkę nakleiłeś dwa te same listy przewozowe na jedną paczkę lub jakiś stary plik z listem wydrukowałeś i to nie to?
Etykiety są wygenerowane prawidłowo. Wcześniej nie było nic nadawane z tymi kodami przesyłki, bo są to etykiety pobrane i wydrukowane z wczoraj więc nie ma opcji żeby były przypisane do jakiejś innej wcześniejszej przesyłki.
Tak jak pisałem wcześniej, dzwoń na infolinię w takich sytuacjach.
Ja w takiej sytuacji dzwonię na infolinię InPost bo zdarza się, że coś w systemie szwankuje i nie chce przyjąć kodu przesyłki. Kilka, kilkanaście minut i zazwyczaj problem jest rozwiązany. Do tej pory miałem tylko dwie takie akcje.