Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pytanie jak w tytule.Znowu trzeba mieszać, bo było za dobrze.Dlaczego przy generowaniu etykiety nie ma opcji "bez podjazdu kuriera" tak jak to było wcześniej? Jest tylko i wyłącznie opcja "Zamów podjazd" lub ?zamówię podjazd później" co zaznaczyłem aby wygenerować etykietę.Chyba że jest coś celowo ukryte aby nabijać dodatkową kasę.
Przesyłki dostarczam zawsze do Punktu DPD Pickup i nie mam nieodpartej potrzeby dopłacać za podjazdy?
Ciekawe czy teraz przesyłka zostanie przyjęta w punkcie i czy DPD nie doliczy dopłaty za podjazd którego nie zamawiałem.Możecie to sprawdzić i wyjaśnić jak generować etykiety bez podjazdu kuriera, tak aby nie dopłacać?
@ART_FOTO Zgłoszona przez Ciebie opcja to nie błąd. 19 października wprowadzimiśmy zmiany, o których informowaliśmy w tym artykule. W związku z nimi zaktualizowaliśmy instrukcję nadawania przesyłek. Znajdziesz ją tutaj.
@nat_not Tyle że w instrukcji nie zauważyłem nic co wspomina w jaki sposób nadać w punkcie.Dałem sobie radę.Zaznaczyłem "zamów podjazd później", wygenerowałem etykietę i nadałem przesyłkę w Punkcie DPD pickup.Przesyłka została zarejestrowana w sytemie.
Rozumiem, że "zamów podjazd później" funkcjonuje teraz jak wcześniej "bez podjazdu kuriera" i nadanie przesyłki w Punkcie Pickup nie będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat za podjazd którego de facto nie będzie?
@ART_FOTO Nie do końca. Wcześniejsza opcja zakładała, że podjazdu kuriera w ogóle nie będzie, natomiast aktualna daje możliwość podjęcia decyzji na późniejszym etapie. Jeśli nie chcesz zamawiać kuriera, również ją wskazujesz.
@nat_not napisał(a):
"Jeśli nie chcesz zamawiać kuriera, również ją wskazujesz".
@nat_notco miałaś na myśli, co wskazuję, swoją decyzję? Proszę napisz jasno w dwóch zdaniach jak mam postąpić w sytuacji gdy : Decyzję chcę podjąć natychmiast, NIE CHCĘ PODJAZDU KURIERA, CHCĘ PRZESYŁKĘ NADAĆ W PUNKCIE gdzie osobiście ją dostarczę (nie ma takiej opcji w formularzu).
Co w takiej sytuacji mam zaznaczyć w formularzu aby uniknąć potem nieporozumień, dodatkowych opłat lub podjazdu kuriera którego nie zamawiałem, po przesyłkę która została nadana już w punkcie?
@ART_FOTO Podaj mi numer przesyłki, którą nadałeś w opisany wyżej sposób. Przekażę tę sprawę do weryfikacji. Odpowiedni zespół sprawdzi czy wszystko przebiegło zgodnie z założeniami.
Jeśli nie zamówiłeś podjazdu kuriera, opłaty za tę opcję nie zostaną naliczone.
@nat_not Proszę bardzo DPD 1000516659324U
Przesyłka została nadana w punkcie co zostało zarejestrowane i widnieje na stronie DPD, ale zgodnie z krokami w formularzu powinienem zamówić podjazd kuriera w późniejszym terminie, skoro nie zamówiłem podjazdu kuriera od razu.
W formularzu powinna zostać dodana opcja "nadam przesyłkę w punkcie pickup", tak jak jest to np. w Managerze paczek InPost.
Jest tam wybór :Nadam przesyłkę w paczkomacie
Kurier przyjedzie po przesyłkę
Nadam przesyłkę w paczkopunkcie
Zaznaczam opcję która mi pasuje, a nie narzuconą przez system.I tak to powinno wyglądać.Ten nowy formularz wskazuje tylko na to, że podjazd kuriera trzeba zamówić od razu lub w późniejszym terminie.Innych opcji nie przewiduje (jak tylko podjazd).Chyba że jest to ukryte w jakichś zakładkach lub pod kropkami 🙂