Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mamy zablokowane konto poprzez nie rozwiązaną dyskusje już ponad dwa tygodnie , klient zamówił towar typu lusterko fotohromowe i twierdzi że jest uszkodzone , problem polega na tym że są dwa typy szkła żółte oraz niebieskie , klient ma niebieskie a zamówił u nas żółte nawet się nie pytając o rodzaj szkła, pytał tylko czy jest sprawne , zgodnie gdy klient dokonał zwrotu oraz paczka do nas wróciła dokonaliśmy zwrotu środków za towar oraz za wysyłkę w jedną stronę tak jak mówi regulamin allegro , po czym założył nam dyskusje ze otrzymał tylko za wysyłkę jedna , nie sprawdzając kto ma rację, przez niewiedzę kupującego mamy teraz zablokowane konto , można to łatwo sprawdzić że my mamy rację , co w takiej sytuacji możemy zrobić, wysyłaliśmy już prośbę o zakończeniu dyskusji tłumacząc klientowi jak wygląda sytuacja ale brak jakiekolwiek odpowiedzi
@Pwludarczyk Cześć 🙂 Rozumiem, że jest to dla Was trudna sytuacja, ale znacie powód blokady i zostaliście już poinformowani, że odblokowanie konta będzie możliwe dopiero po poprawieniu jakości sprzedaży.
Sprawdziłam Wasze wskaźniki i największym problemem jest średni czas na odpowiedzi w dyskusjach (prawie 33 godziny). Pamiętajcie proszę, że na odpowiedź w dyskusji - zgodnie z regulaminem - macie 24 godziny.
Teraz to już wiemy żeby jak najszybciej odpowiadać w dyskusji , po prostu trochę nas ta sytuacja zirytowała gdyż kupujący nie ma racji , od razu nam wystawił negatywny komentarz i dlatego tak się to skończyło , normalnie byśmy mu oddali za wysyłkę w drugą stronę ale przez ten komentarz chciałem sprawdzić jak podejdzie do tego Allegro gdy kupujący nie ma racji ale odbiło się to na nas , możemy ta sytuację w jakiś inny sposób rozwiązać?
@Pwludarczyk możesz odczekaj 30 dni
Sprawę da się tylko wyjaśnić tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...