anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mozemy zrobic gdy nasze konto jest zablokowane

Pwludarczyk
#2 Obserwator#

Witam , mamy zablokowane konto poprzez nie rozwiązaną dyskusje już ponad dwa tygodnie , klient zamówił towar typu lusterko fotohromowe i twierdzi że jest uszkodzone , problem polega na tym że są dwa typy szkła żółte oraz niebieskie , klient ma niebieskie a zamówił u nas żółte nawet się nie pytając o rodzaj szkła,  pytał tylko czy jest sprawne , zgodnie gdy klient dokonał zwrotu oraz paczka do nas wróciła dokonaliśmy zwrotu środków za towar oraz za wysyłkę w jedną stronę tak jak mówi regulamin allegro , po czym założył nam dyskusje ze otrzymał tylko za wysyłkę jedna , nie sprawdzając kto ma rację,  przez niewiedzę kupującego mamy teraz zablokowane konto , można to łatwo sprawdzić że my mamy rację , co w takiej sytuacji możemy zrobić,  wysyłaliśmy już prośbę o zakończeniu dyskusji tłumacząc klientowi jak wygląda sytuacja ale brak jakiekolwiek odpowiedzi 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Pwludarczyk Cześć 🙂 Rozumiem, że jest to dla Was trudna sytuacja, ale znacie powód blokady i zostaliście już poinformowani, że odblokowanie konta będzie możliwe dopiero po poprawieniu jakości sprzedaży.

Sprawdziłam Wasze wskaźniki i największym problemem jest średni czas na odpowiedzi w dyskusjach (prawie 33 godziny). Pamiętajcie proszę, że na odpowiedź w dyskusji - zgodnie z regulaminem - macie 24 godziny. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Pwludarczyk
#2 Obserwator#

Teraz to już wiemy żeby jak najszybciej odpowiadać w dyskusji , po prostu trochę nas ta sytuacja zirytowała gdyż kupujący nie ma racji , od razu nam wystawił negatywny komentarz i dlatego tak się to skończyło  , normalnie byśmy mu oddali za wysyłkę w drugą stronę ale przez ten komentarz chciałem sprawdzić jak podejdzie do tego Allegro gdy kupujący nie ma racji ale odbiło się to na nas , możemy ta sytuację w jakiś inny sposób  rozwiązać?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Pwludarczyk możesz odczekaj 30 dni

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów