Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dwóch dni 35% zakupów kończy się niepowodzeniem płatności.
Dotychczas był to jeden przypadek na tydzień!
Czy macie też problemy z otrzymaniem płatności.
@HegemonHekate Mam wysyp płatności przelewem tradycyjnym. Do tej pory takie płatności zdarzały się sporadycznie, od kilku dni jest ich wyjątkowo dużo.
@HegemonHekate Po nieudanej lub anulowanej przez operatora wpłacie, pieniądze są zwracane kupującemu dopiero po 3 dniach roboczych. W tym czasie jednak zasilają rachunek operatora. Wnioski nasuwają się same 🙂
@HegemonHekate, nie zaobserwowaliśmy żadnego globalnego problemu. Natomiast, jeśli wskażesz konkretne przykłady, w których to zaobserwowałeś, poproszę o ich weryfikację. 🙂
@mr_oma Dziękuje za zainteresowanie się.
Przesyłam numery zamówień - czy to klienci nie dokańczają transakcji, czy może są uwalane przez operatora?
@HegemonHekate, dziękuję Ci za przykłady - gdy dowiem się czegoś więcej, dam znać. 🙂
@HegemonHekate, w pierwszych dwóch płatnościach jako metodę wybrano BLIK. Powodem braku finalizacji mógł być np. pomylony kod BLIK. Status tej płatności to "błędna". Więcej konkretnych informacji o powodach błędu może udzielić klientowi jedynie operator płatności. Następny przykład wiąże się z anulowaniem płatności kartą - tu z jakiegoś powodu kupujący nie dokończył procesu. W kolejnym zamówieniu płatność została poprawnie rozpoczęta, ale wygląda na to, że kupujący również jej nie dokończył.
Po rzuceniu okiem na każdy z tych przykładów, mogę Ci potwierdzić, że nie są to błędy po stronie Allegro. 🙂
@mr_oma dzięki za informacje, może jakaś kumulacja fatum.
w miesiącu mam kilka jak nie kilkanaście niedokończonych płatności - jedni rezygnują, jedni dzwonią i załatwiamy to po ludzku - problem jest już od dawna, ale jak widać po odpowiedzi allegro - oni problemu nie mają...... z resztą jak zawsze 🙂 hahahhaha