Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś- pytam szczególnie sprzedających doszedł co do jasnej cholery dzieje się z tym allegro i wielowariantowością?
Na prawdę , próbuje rozmawiać z obsługą allegro od 3 tygodni. Za każdym razem dostaje inne odpowiedzi - a to będzie wprowadzone RODO i modelce widać twarz, potem nagle okazuje się że jakieś zdjęcie w katalogu jest nie takie jak powinno, potem że jednak tło moich zdjęć nie jest takie samo, a potem to już że technicy próbują coś naprawić co zostało zepsute ale w sumie to niewiadomo co dokładnie, bo przecież nie dostałam odpowiedzi. Dzisiaj do godziny 12 miało być wszystko naprawione- oczywiście nie jest a moje oferty czyli ogromna ich suma , czekają na połączenie. Żeby było śmieszniej, jedne są połączone według koloru , drugie nie, a jedne łączę i za godzinę "coś" je rozdziela. Zostaliśmy poproszeni przez allegro o wysłanie numeru ofert- to są setki jak nie tysiące ofert!
Będę wdzięczna jeśli ktoś może doszedł sam do tego jak to działa, lub jak zamierza to działać? Nie mówię już o tym nawet jakie straty aktualnie mamy ponieważ nasza sprzedaż spadła o połowę. Rozumiem że zgadzamy sie na regulamin allegro sprzedając na ich platformie ale , dlaczego nikt nie poinformował nas o zmianach które się dzieją?
Nic nie zrobisz. To oni to zepsuli i mówią że jest wszystko ok jak zwykle mimo że wiele takich tematów tutaj było przez ostatnie 2 miesiace. Mi też od 2 miesięcy wszystkie aukcje rozwaliło i tak jest do tej pory. Jak sami nie naprawiają to będzie tak cały czas.
Właśnie przeglądam forum i widzę że niektórzy mają już ten problem od marca. Na prawdę nie wiem co to ma na celu, ale fajnie jednak jakby dali nam znać wcześniej, że wprowadzają jakieś zmiany...
Nie dadzą znać, bo wprowadzają zmiany na pałę - wszystkie modyfikacje lecą na produkcję bez zbędnego testowania - takie tego są skutki niestety...
To jest nie do wiary!
W moich ofertach łączy rozmiary czapek z innymi czapkami z katalogu produktów czerwone bluzki miesza z zielonymi itd.itp.Nie da się tego rozłączyć nawet.Zgłaszałem już problem kilka razy i nic.Istny bajzel!
Wg specyfikacji Allegro jest to prawidłowe działanie serwisu. Jak zaplanowali tak zaprogramowali. A że sprzedaż poleciała na łeb, na szyj ę to przecież wina sprzedawców. Szkoda amortyzować klawiaturę...