Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Czy muszę spełnić jakieś konkretne warunki, aby mieć opcję zmiany języku interfejsu na j. angielski?
Wiem, że jest taka możliwość, ale u mnie nie jest widoczna w ustawieniach.
Poradźcie co zrobić. Z góry dziękuję za pomoc.
@SkyFly_com_pl Ta opcja jest dostępna wyłącznie dla firmowych, które mogą zmienić wersję językową w zakładce Ustawienia konta oraz klikając w ikonę, po prawej górnej stronie ekranu, dokładnie tak jak na tym obrazku:
@_HolaOla_ Ale zdajesz sobie sprawę Ola, że różni użytkownicy mają różne wersje tego menu i nie u każdego jest taka opcja (u mnie np. nigdy nie widziałem możliwości zmiany języka).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Knowhere mam dwa konta prywatne i firmowe i są rózne menu , ale opcja zmiany języka jest w każdym
@mdrogeria Ja mam jedno i u mnie nie ma, ani nigdy nie było (a przynajmniej ja nie zauważyłem).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Bardzo dziękuję za Twoją troskę i tak, mam tego świadomość. Wiem, że chciałbyś znać wszystkie kulisy naszej pracy, więc mogę nawet zdradzić Ci, że mam różnież dostęp do informacji o statusie konta osoby, która zadaje tutaj pytanie. Dlatego też, moja wypowiedź zawiera już informację, że możliwość zmiany wersji językowej posiadają wyłącznie użytkownicy kont firmowych.
@_HolaOla_ Nie, kompletnie nie obchodzą mnie kulisy Waszej pracy, tylko jej efekty, więc ten sarkazm był tu kompletnie niepotrzebny, bo nic do Ciebie Ola nie mam:)
"możliwość zmiany wersji językowej posiadają wyłącznie użytkownicy kont firmowych" - hm,
a dlaczegóż tak?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere To nie miał być sarkazm, ale jeśli tak potraktowałeś moją wypowiedź, to wybacz. Ja również nic do Ciebie nie mam 🙂 A jeśli chodzi o odpowiedź na Twoje pytanie, to ta funkcja jest przede wszystkim podyktowana wciąż rosnącą liczbą zagranicznych sprzedających na Allegro. To z myślą o nich przygotowaliśmy tę zmianę i na ten moment nie mam informacji, kiedy dokładnie będzie dostępna ona dostępna dla kont prywatnych.
@_HolaOla_ Ale ja nie mam powodu by cokolwiek Ci wybaczać, bo nie mam o co się gniewać:)
A co do pytania, to zadałem je z ciekawości. Czy mam rozumieć, że większość kont zagranicznych, to konta firmowe?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄