Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaznaczyłam, że chcę otrzymać przesyłkę w PIĄTEK. Otrzymałam ją szybciej, bo aż w środę w godzinach przed południowych. Gdyby nie uprzejmi sąsiedzi, którzy ją przechowali nie dowiedziałabym się, że przesyłka stoi pod drzwiami i moknie (dodam, że to był rowerek stacjonarny). Nie dostałam żadnego powiadomienia na allegro ani SMSa od kuriera, że podejmie próbę doręczenia przesyłki, a w aplikacji niespodziewanie zmieniła status na odebraną. Co mogę w tym kierunku zrobić?
Sprzedawca nie ma możliwości ustalić dostawy na konkretny dzień. Jeżeli wysłał paczkę zgodnie z deklarowanym terminem w ofercie to wszystko odbyło się poprawnie.
Sprzedawcy mają obowiązek wysłać paczki w terminie podanym w ofertach i Allegro tego pilnuje.
@ares_ mógł wysłać w czwartek to prawdopodobnie dotarłoby na piątek, ale pewnie nie chciał stracić na jakości sprzedaży.
@Akasha1203 nic cieszyć się że dotarło, sprzedawca nie ma możliwości trafić w konkretny dzień dostawy, z reguły są to dwa dni 😞 a kurier nie ma obowiązku dzwonić SMSować jak doręczył a że zostawił pod drzwiami na deszczu złóż reklamację i skargę na kuriera 🙂
Sprzedający nie ma możliwości aby nadawać przesyłki z dostawą na konkretne dni.
Takie usługi czasem są dostępne ale są one dodatkowo płatne i raczej nie spotkasz ich na allegro.
Sprzedający ma obowiązek realizacji zamówienia zgodnie z warunkami oferty jakie były przedstawione i jakie zaakceptowałaś klikając KUP TERAZ.
Dodatkowe wiadomości przy zamówieniu nie są wiążące. Zamówione, zapłacone, sprzedający wysyła, bo inaczej dostanie po tyłku. Kupujesz na allegro, płacisz, a sprzedający wysyła jak najszybciej. Cała reszta nie ma znaczenia 😉
Nadawca nie może określić dnia dostawy, ale odbiorca może. Trzeba było zaraz po nadaniu wejść na stronę kuriera i przekierować na inny dzień dostawy. To by raczej zadziałało. Sprzedawca ma obowiązek wysłać natychmiast. Poniósłby ciężkie kary gdyby czekał dwa dni z wysyłką.