Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z klientem który twierdzi że produkt zakupiony nie spełnia jego oczekiwań i chce 20% rekompensaty. Proponuje mu odesłanie produktu i zwrot 100% ale klient tego nie akceptuje, obawiam się że nie akceptując jego propozycji narażam się na negatywa... Czy ktoś miał taką sytuację ?
@itd-sklep negatywa możesz zerwać choćby dlatego ,że dzisiaj zbyt mocno słońce świeci i nic z tym nie zrobisz . Poproś klienta o szczegółowe umotywowanie żądania i wówczas potraktujesz to jako reklamację ,a uznasz czy nie Twoja wola .
@itd-sklep wszyscy mieli. Kategoria : szantażysta. Obstawaj przy swoim. Negatywa pewnie nie unikniesz.
@itd-sklep a jak dostanie 20 % rekompensaty to już będzie spełniał oczekiwania 😄 napisz w dyskusji że czekasz na reklamowany produkt, przed upływem 14 dni od złożenia reklamacji pamiętaj o odrzuceniu reklamacji z powodu braku produktu do zbadania 🙂