anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić kiedy klient chce zwrot pieniędzy ale nie chce oddać towaru ?

itd-sklep
#1 Nowicjusz#

Witam, mam problem z klientem który twierdzi że produkt zakupiony nie spełnia jego oczekiwań i chce 20% rekompensaty. Proponuje mu odesłanie produktu i zwrot 100% ale klient tego nie akceptuje, obawiam się że nie akceptując jego propozycji narażam się na negatywa... Czy ktoś miał taką sytuację ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@itd-sklep negatywa możesz zerwać choćby dlatego ,że dzisiaj zbyt mocno słońce świeci i nic z tym nie zrobisz . Poproś klienta o szczegółowe umotywowanie żądania i wówczas potraktujesz to jako reklamację  ,a uznasz czy nie Twoja wola .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@itd-sklep wszyscy mieli. Kategoria : szantażysta. Obstawaj przy swoim. Negatywa pewnie nie unikniesz.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@itd-sklep a jak dostanie 20 % rekompensaty to już będzie spełniał oczekiwania 😄 napisz w dyskusji że czekasz na reklamowany produkt, przed upływem 14 dni od złożenia reklamacji pamiętaj o odrzuceniu reklamacji z powodu braku produktu do zbadania 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów