anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić z kupującym, który dokonuje zakupów za pobraniem i notorycznie nie odbiera przesyłek

jamilabizuteria
#7 Wielbiciel

Kupujący wielokrotnie składa zamówienia z opcją płatności za pobraniem do paczkomatu InPost. Niestety, nie odbiera przesyłek, przez co paczki wracają, a ja jako sprzedawca ponoszę koszty. Co mogę w takim przypadku zrobić z takim kupującym?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jamilabizuteria  możesz go sobie dodać 

oznacz moderatorów

kaia-baby
#10 Popularyzator

Usuń przesyłki pobraniowe, mieliśmy podobny problem, a po wycofaniu z cenników pobraniówek , nie ma różnicy w sprzedaży.  

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

witaj na allegro

tutaj kupujący może to robić wręcz bezkarnie i nie zostanie zablokowany

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@jamilabizuteria podaj proszę przykładowy numer zamówienia, a ja przekaże tego klienta do weryfikacji.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek widzę, że Grzesiu się uruchomił 😉 to teraz @jamilabizuteria  możesz być pewien, że "klient" będzie zneutralizowany 😁

oznacz moderatorów