Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wielokrotnie składa zamówienia z opcją płatności za pobraniem do paczkomatu InPost. Niestety, nie odbiera przesyłek, przez co paczki wracają, a ja jako sprzedawca ponoszę koszty. Co mogę w takim przypadku zrobić z takim kupującym?
@jamilabizuteria możesz go sobie dodać
Usuń przesyłki pobraniowe, mieliśmy podobny problem, a po wycofaniu z cenników pobraniówek , nie ma różnicy w sprzedaży.
witaj na allegro
tutaj kupujący może to robić wręcz bezkarnie i nie zostanie zablokowany
@jamilabizuteria podaj proszę przykładowy numer zamówienia, a ja przekaże tego klienta do weryfikacji.
@gdvorek widzę, że Grzesiu się uruchomił 😉 to teraz @jamilabizuteria możesz być pewien, że "klient" będzie zneutralizowany 😁