Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Spotkała mnie dzisiaj dziwna sytuacja, choć jak tak czasem przeglądam komentarze konkurencji, to wiem, że nie jestem sam w tym wszystkim.
Ale do rzeczy. Dostałem negatywa o treści: "Towar był niedostępny pomimo wystawionej aukcji. Brak realizacji zamówienia."
Spoko, zdarza się, jak zawalę to przyjmuję to na klatę. Problem tylko z tym komentarzem jest taki, że kupujący nie dość, że ów towar, który u mnie kupił otrzymał (i to w takim czasie jak admin przykazał), to jeszcze nawet dał radę zrobić jego zwrot i kasę też ekspresowo odzyskał. Z kolei w miesiąc po zamówieniu wyskakuje z czymś takim.
Pomylić się, rzecz ludzka. Natomiast kupujący od razu się rozłączył jak powiedziałem, że dzwonię w sprawie komentarza z Allegro, na kulturalny sms z prośbą o wyjaśnienia także nie raczył odpowiedzieć.
Jako, że ogółem komentarzy mam niewiele ponad 200, to obawiam się, że wpłynie on dość mocno na moją sprzedaż (już mi ponad 200 pkt w jakości za to poleciało i jak się do rana nic nie wysypie to cudem uratuję SS), a naprawdę bardzo nie lubię ponosić kosztów czyjejś głupoty (za swoją płacę z pokorą 😉 ) to mam pytanie do Was, bardziej zaprawionych w bojach. Co dalej w takiej sytuacji robicie?
W zasadzie tylko tyle że możesz pisać do Allegro i prosić o usunięcie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja...
parte_pl aaaaaaaaa, nie podejrzewasz zagrywki konkurencji ?? Napisz do allegro podeprzyj się nieprawdziwą treścią oceny , masz nr przesyłki oraz zwrotu . Po mojemu powinni usunąć . Nie zpomnij o CL😁
@mdrogeria Napisałem. Na konkurencję raczej nie stawiam, bo to zakup z konta firmowego i to firmy kompletnie niezwiązanej z moją branżą. Co więcej konkurencja by dowaliła od razu, a nie 30 dni po transakcji, jak się Allegro przypomni, że fajnie jest komentarz wystawić 😉
@parte_pl spróbuj napisać do kupującego i wyjasnic sytuacje. BYc może pomylił Cie z innym sprzedawca. Poproś o usunięcie alebo sie zgodzi albo nie.
Pozwodzenia
@parte_pl No więc kupujący ten towar otrzymał po czasie dłuższym niż podano w aukcji, czy go nie otrzymał?
Jeśli po czasie dłuższym, komentarz jest zasadny.
Pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 Jeżeli ocena narusza zasady, zostanie usunięta.
czytaj ze zrozumieniem 😋
Sam czytaj jak chcesz, ja też czytam jak chcę i z czym chcę.
„Sam czytaj jak chcesz, ja też czytam jak chcę i z czym chcę.„
do góry nogami i od końca 😂
do góry nogami i od końca
Tak, każdy może czytać jak chce i nikt tu nikomu nie będzie dyktował, jak ma czytać.
@xyz96 Po pierwsze kupujący w komentarzu twierdzi, że transakcji w ogóle nie było, co jest nieprawdą.
Dodatkowo towar był zakupiony 20. kwietnia po godzinie 17 i wysłany 21. kwietnia o 14. Więc tu też jest wszystko jak należy.
@parte_pl A co to znaczy?
który u mnie kupił otrzymał (i to w takim czasie jak admin przykazał),
Jaki admin, gdzie i komu przekazał?
Masz wyżej link, pisz do Allegro, jeśli komentarz narusza zasady, zostanie usunięty. Tutaj, na forum tego nie załatwisz.
Kupujący nie twierdzi, że transakcji nie było. Gdyby jej nie było, nie mógłby wystawić oceny.
@LEW433 @_Likos_ @mdrogeria @xyz96 @konto zamknięte
Wywołałem Was wszystkich po to by podziękować za odpowiedzi i zaangażowanie oraz powiedzieć, że sprawa szybko znalazła swój szczęśliwy finał.
Skontaktowałem się z Allegro, opisałem całość i komentarz został usunięty. Czas od zgłoszenia do usunięcia wyniósł niecałą godzinę, więc tym bardziej mi miło.
Piszę to, bo na pewno nie jestem ani pierwszy ani ostatni w takiej sytuacji i może komuś się jeszcze ta historia przyda w życiu.
.