Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z kupującym który zakupił u mnie lampke nocną NOWĄ! Taką lampkę dla dzieci która świeci przy wtyczce do kontaktu po naładowaniu miała świecić przez jakiś czas bezprzewodowo według klientki nie świeci. Mówie okej może jakaś wadliwa sztuka zdarza się. Więc zaproponowałam częściowy zwrot pieniedzy czyli 15zł (tyle kosztowała lampka) kupujacy się oburzył że dlaczego częsciowy skoro "to **piiip**o nie działa" powiedziałam że przecież jest sprawne według Pani ale po prostu musi być na stałe w kontakcie. Poprosiłam również o numer telefonu do blika i od razu chciałam zwrócić pieniądze to dostałam odpowiedź że w internecie nie podaje się numeru telefonu. Pani to nie odpowiadało ponieważ zapłaciła jeszcze 11zł za wysyłke wiec zaproponowalam zwrot produktu do siebie i zwrot wszystkich kosztów czyli 15zł plus koszta wysyłki w dwie strony. Pani stwierdziła że nie będzie zwrać tego bo już to wyrzuciła do śmietnika. Zaczęła nazywać mnie oszustką i grozić że bez skrupułów moze mnie teraz oczerniać w internecie. Od Allegro oczywiscie zero pomocy. Pani wystawiła negatywa więc chciałam się z nią skontaktować telefonicznie zadzwoniłam rano nie odebrała więc uznałam że może jest w pracy zadzwonie pozniej. Zadzwoniłam drugi raz po 18 nie odebrala napisalam sms ze prosze o kontakt oczywiscie nie oddzwoniła tylko dostałam wiadomość że ja dostałam należne czyli negatywny komentarz i brak zwrotu produktu który był sprawny oraz że mam pdzestać ją nękać bo chciałam porozmawiać i załatwić sprawę polubownie. Stąd moje pytanie co zrobić z tak problematycznym kupującym?
@Babykidss044 w tej sytuacji zachęcam do ponownego kontaktowania się z klientem. Możesz skontaktować się też z nami przez formularz. Więcej o opiniach znajdziesz w tym artykule.
Próbowałam kontaktować się z kupującym jak napisałam na allegro to przestała ta Pani odpisywać a jak zadzwoniłam to dostałam smsa od niej że mam jej nie "nękać", pisałam do was o pomoc to Pani jest broniona nie wiadomo dlaczego.... gdzie uważam że kłamie bo skoro produkt był częściowo niesprawny według niej dlaczego nie chciała odesłać abym mogła to sprawdzić
@Babykidss044 sprawa jest prosta , żądaj zwrotu towaru na reklamację , jeśli tego nie zrobi 14-tego dnia od zgłoszenia wady odrzuć roszczenie klienta motywując brakiem możliwości zapoznania się z reklamowanym produktem .
Jak zerwała kontakt to pewnie nic nie zrobisz, odsyłać nie musi- nie ma obowiązku, o zmianę komentarza możesz prosić, ale jak narusza regulamin to możesz także prosić o usunięcie Allegro.