anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Człowiek i koń mają średnio po 3 nogi, tak allegro wylicza średnią Jakości Sprzedaży

FHS-Sklep
#8 Zapaleniec#

Allegro wyliczyło mi średnia na podstawie 4 wiadomości od klienta, na jedną z nich po prostu nie odpowiedziałem na mejla, bo oddzwoniłem, a potem zapewne zapomniałem o mejlu, a oni mi wyliczyli że mój poziom odpowiedzi na wiadomości od klientów jest nieakceptowalny

Weźcie się tam do roboty, żeby średnią robić na podstawie 4 danych, żartujecie sobie???

Kogo wy tam macie od algorytmów?? Kto to w ogóle zaakceptował??

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Ach ta jakość sprzedaży. Jakiś czas temu otworzyłem nowe konto do sprzedaży "pozostałości". Nie miałem tam wiadomości od kupujących, bo wszystko było wysyłane natychmiast. Raz pominąłem jedno pytanie i z 760pkt jakość spadła na -360 i to tylko i wyłącznie przez jakieś jedno pytanie. Oczywiście później wiadomość od Allegro "twoi klienci oczekują lepszej jakości obsługi". 🙂 Szkoda tylko, że wszystko jest na 100% 🙂

Wyświetlenia, sprzedaż, wszystko ucichło, jakby ofert w ogóle nie było w serwisie 🙂

Lepiej siedź przy komputerze i mailu 24/7, bo skończysz z czymś takim przez jedną wiadomość i będziesz się z tym bujał przez 30 dni:

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@FHS-Sklep  a skąd mogą wiedzieć, że oddzwoniłeś do kupującego? Robią średnią nawet na podstawie 1-2 danych. Odpuść sobie, za 30 dni zniknie. Odpisuj na każdy mail/pytanie od kupującego. Jak oddzwoniłeś, napiś że sprawa wyjaśniona przez telefon.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

U większości z nas sprzedających po normalnie spędzonych urlopach podobnie się wyświetlało ,tak jak pisze @Gasmin_pl po miesiącu uczciwej pracy wszystko powinno się wyczyścić .

oznacz moderatorów

FHS-Sklep
#8 Zapaleniec#

czyli uwazasz ze jak idziesz na urlop, to nie jestes uczciwym sprzedawca?

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

hehe 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@FHS-Sklep ustaw sobie automatyczną odpowiedź typu : Dziękujęmy za kontakt. Skontaktujemy się z Państwem w najszybszym możliwym terminie. Życzymy miłego dnia 🙂

Będziesz miał odpowiedzi do wszystkich w sekundę.

oznacz moderatorów

FHS-Sklep
#8 Zapaleniec#

Niestety ale brzydzę się takimi praktykami, chciałbym jednak na każdą wiadomość odpowiedziec osobiście i na temat

oznacz moderatorów

WTRiker
#10 Popularyzator#

Dlaczego się brzydzisz? Obracamy systemie który ma ułomne zasady więc trzeba na nie reagować kreatywnymi rozwiązaniami. Pomysł zaproponowany przez @konto zamknięte jest idealny. Ustaw sobie serwer pocztowy na reakcję nowej wiadomości o temacie "Pytanie o przedmiot" z maila [powiadomienia MAŁPISZON allegro.pl]  i gotowe. W treści wpisz ww albo dodatkowo, że - wiadomość ta jest potwierdzeniem otrzymania zapytania i nasi konsultanci są bardziej niż szczęśliwi, iż niebawem udzielą ci odpowiedzi hehe.

oznacz moderatorów

FHS-Sklep
#8 Zapaleniec#

mojego klienta nie interesuja odpowiedzi z automatu, mój Klient jezeli mnie o cos pyta to oczekuje konkretnej odpowiedzi, taka odpowiedz z automatu tylko i wylacznie moze go zdenerwowac, co skloni go do zakupu danego produktu od kogos innego

oznacz moderatorów

FHS-Sklep
#8 Zapaleniec#

po drugie traktuje moich klientow powaznie, a taka wiadomosc z automatu jest nie powazna

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@FHS-Sklep Racja, ale popatrz na takie allegro, dostajesz odpowiedź z automatu o treści:

Dziękujemy za kontakt.

Ta wiadomość jest generowana automatycznie i oznacza, że przed chwilą otrzymaliśmy e-mail od Ciebie.Wiemy, że zależy Ci na szybkiej odpowiedzi, dlatego postaramy się odpisać w jak najkrótszym czasie.

-------

Na faktyczną odpowiedź możesz czekać tygodniami 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@DarkStoorM, bo Allegro traktuje cię jak podrzędnego pracownika niskiego szczebla. 

oznacz moderatorów

FHS-Sklep
#8 Zapaleniec#

nie moge sobie pozwolic na taka odpowiedz jak to robi allegro wzgledem nas, moi klienci najczesciej pytaja w stylu, czy paczka zostanie dzis wyslana? czy dojdzie przed weekendem? itp itd

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@FHS-Sklep

- można wiadomość tak napisać i skonstruować, aby była "przyjemna" dla kupującego;

- oczywiście, że klient oczekuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi, dlatego należy jej udzielić tak szybko jak się da;

- automatyczna odpowiedź ma na celu utrzymanie "durnej" statystyki Allegro i kupujący powinien o tym wiedzieć;

- otrzymuję wiele takich maili od sprzedawców i wcale się na nich nie obrażam.

Zrobisz jak chcesz, to tylko podpowiedź, a jakie są realia na Allegro wszyscy wiedzą albo w krótkim czasie się dowiadują.

 

 

oznacz moderatorów

FHS-Sklep
#8 Zapaleniec#

niestety posiadam takie produktu, ktore sa kupowane w sposób kompulsywny, klienci sie najaraja i chca tu i teraz, produkt za 50 zl, jak zadaja pytanie to zadaja je kilku sprzedawcom, kto pierwszy odpowie, ten sprzedaje

oznacz moderatorów

WTRiker
#10 Popularyzator#

Rozumiem Twoje stanowisko i szanuje je. Jak widzisz niestety nie ma złotego środka na rozwiązanie tego problemu. Allegro wypracowało sobie wygodne dla nich mechanizmy aby karać sprzedawców którzy nie odpowiadają niemal natychmiastowo. Zakładając ten wątek sam się o tym przekonałeś. Ja z tym osobiście się nie zgadzam i nie mam zamiaru sprawdzać skrzynki raz na 10 minut. A już tym bardziej odpowiadać na głupie pytania typu czy sprzedam wystawiony towar za 600zł gdy cenę ustanowiłem na 1000zł. Telefon firmowy dla kontrastu, odbieram ja lub pracownik po maksymalnie trzech dzwonkach. Więc jak ktoś chce się czegoś szybko dowiedzieć to telefon w dalszym ciągu jest najlepszą opcją kontaktu (mówię tutaj za siebie ale zapewne nie tylko).

oznacz moderatorów