Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie rozumiem dlaczego Allegro odejmuje nam punkty za czas nadania przesyłki w terminie w przypadku paczkomatu gdy paczka jest wrzucona nadana prawidłowo a kurier odbierze ją dopiero następnego dnia z paczkomatu.
Jaki jest sens w tm by obarczać sprzedających pracą która należy do kurierów inpostu?
Dlaczego czas prawidłowego nadania nie jest liczony od momentu wrzucenia paczki do paczkomatu (co jest rejestrowane w systemie) tylko od chwili wyjęcia jej przez kuriera, na co my jako sprzedający nie mamy wpływu?
W moim przypadku kurier wyjmuje paczki raz dziennie i raz to jest 12:00 innym razem 15:00 a czasem nie ma go wcale. Jest to szalenie irytujące.
No takim, że stażyści nie dają rady tak ustawić systemu, by automatycznie wykluczał paczki nadane przed godziną graniczną. Wiesz porządna ekipa techniczna to kosztuje, a prezes już się nie raz przechwalał w wywiadach tanimi kosztami "usprawnień"....
@BlackStorkPC Sprawdź godzinę graniczną dla swojego regionu tutaj i staraj się dostarczać paczki do paczkomatu przed tą porą. Jeśli nie przekroczyłeś godziny granicznej, możemy usunąć odjęte punkty. Wprowadziliśmy zasady uznawania paczki za nadaną w momencie, gdy podejmie ją kurier i w najbliższym czasie nie planujemy tego zmieniać.
Bo wg. Allegro sprzedawca odpowiada za odbiór przesyłki z automatu nadawczego lub punktu przez kuriera. To on decyduje, czy i kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę.
A i żadna firma kurierska nie gwarantuje odbioru przesyłki z punku nadawczego, lecz co najwyżej doręczenia w określonym terminie. W przypadku przesyłek Inpost Paczkomaty gwarantowany termin doręczenia to do 5-7 dni roboczych, a w przypadku Allegro Paczkomaty Inpost termin doręczenia jest formalnie nieskończony (ale po 30 dniach przesyłkę uznaje się za zaginioną, ale nadal nie jest ona opóźniona).
Najistotniejsze jest kiedy kurier ją odbierze z paczkomatu.