Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W jaki sposób mogę zmienić ocenę za czas odpowiedzi na wiadomość kupującego. Dostaje ujemne punkty, które skreślają mnie z czołowych miejsc w pozycjonowaniu moich ofert za to, że nie odpisałem kupującemu na ostatnią wiadomość w konwersacji „dziękuję, do widzenia”. Przecież to jakaś kpina. Jedyne problemy, które się pojawiają w jakości sprzedaży, to te związane z wiadomościami. Czy możecie coś z tym zrobić??
Liczy się każda wiadomość>pierwsza od danego kupującego i masz na odpowiedź 24godz, nie ważne co pyta odpowiedzieć musisz.
Jaki jest sens odpowiadać na podziękowania lub pożegnanie jeśli wcześniej się już pożegnałem. Kompletnie nielogiczne niestety.
Możesz tak uważać ale tak działa odpisanie na wiadomość kupującego, nie odpiszesz na wiadomość w ciągu 24godz, leci jakość. Liczy się pierwsza wiadomość.