anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czemu służy opcja WSTRZYMANE przy statusie zamówienia

Agencja_PULS
#7 Wielbiciel#

Witam, zauważyłem że w zakładce zamówienia od kupujących pojawiła się nowa opcja przy statusie zamówienia - WSTRZYMANE.

Proszę o więcej informacji, kiedy mogę jej użyć.

Aktualnie mam taką sytuację. Kupujący dokonał transakcji 8 dni temu i do dzisiaj pomimo deklaracji nie przysłał mi materiałów do projektu, do nadruku na zamawianym materiale. W związku z czym nie mogę przystąpić do realizacji zlecenia. Na aukcji deklaruję jednak kilkudniowy czas realizacji. 

Czy w takim przypadku, dopóki kupujący nie prześle mi niezbędnych materiałów/informacji do projektu, mogę oznaczyć zlecenie jako wstrzymane i spowoduje to nie naliczanie mi kolejnych dni w czasie realizacji ?

Z góry dziękuję za pomoc 🙂

Pozdrawiam,

Jarek

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agencja_PULS Cześć. W zakładce Zamówienia dodaliśmy nowy status - wstrzymane. Zmianę wdrożyliśmy, aby usprawnić obsługę zamówień One Fulfillment by Allegro, ale wyświetlamy go wszystkim sprzedającym. Status ten jest widoczny tylko dla Ciebie – Twój klient go nie zobaczy. 

Dopytam odpowiedni zespół o to, czy masz możliwość samodzielnie używać statusu "wstrzymane" w takich sytuacjach. 

Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/w-zakladce-zamowienia-dodalismy-nowy-status-wstrzymane-6MYLRy72... 

oznacz moderatorów

Agencja_PULS
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację i będę oczekiwał na kolejne 😉 "Dopytam odpowiedni zespół o to, czy masz możliwość samodzielnie używać statusu "wstrzymane" w takich sytuacjach. "

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agencja_PULS Wracam z informacją -  status wstrzymane nie pauzuje naliczania dni w czasie realizacji, zatem właściwie nie widzę powodu, aby samodzielnie ustawiać taki status (bo kupujący i tak go nie widzi). 

oznacz moderatorów

Agencja_PULS
#7 Wielbiciel#

Ok dziękuję za informację i czekam na rozwiązanie dot. sytuacji gdy kupujący przedłuża realizację zlecenia....

Jarek

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agencja_PULS W tej sprawie musisz się bezpośrednio kontaktować z kupującym 

oznacz moderatorów

mako_poznan
#9 Pomysłodawca#

Warto pogadać z zespołem aby była możliwość wstrzymania realizacji wysyłki nawet przez samego kupującego.

Często się zdarza, że kupujący kupi i dzwoni aby dzisiaj nie wysyłać bo coś tam..., on się dowie i oddzwoni itd.

Co ja mam w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów