Czy Allegro może samo oznaczyć dyskusję jako rozwiązaną?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal nie mogę pojąć reguł i zasad dyskusji, ponieważ mam dwie skrajne sytuacje:
1. Ja jako sprzedający mam nierozwiązaną dyskusję (oznaczoną przez kupującego) - powód brak towaru, numer listu wpisany, towar doszedł z opóźnieniem 2 dni z winy przewoźnika. Wg zasad Allegro jeżeli jest taki powód dyskusji, powinna się automatycznie zamknąć w momencie otrzymania towaru przez kupującego.
2. Ja jako kupujący założyłem dyskusję (wada wykryta podczas użytkowania) reklamacja oczywiście odrzucona i dyskusja oznaczona jako rozwiązana , ale przez pracownika Allegro (jak zwykle lakoniczne wyjaśnienie, że on nie może ingerować w decyzję sprzedawcy) wg. mnie właśnie to zrobił, ponieważ zamknął mi możliwość dochodzenia swoich praw, ponieważ nie zgadzam się z decyzją sprzedawcy.
Czy takie postępowanie jest właściwe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oznaczona dyskusja jako nierozwiazana sama się nigdy nie zamknie allegro może zamknąć na wniosek sprzedawcy lub kupujący sam może zamknąć, dyskusja po 30 dniach jeśli jej nie oznaczysz jako nierozwiązana zamknie się sama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku nr 2 to pracownik Allegro oznaczył dyskusję jako rozwiązaną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@elmel12 w przypadku 2. pewnie otrzymałeś możliwość złożenia wniosku o rekompensatę .. .no chyba ,że to była transakcja B2B , to obowiązują inne zasady , mało szczegółów .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak transakcja B2B, ale to chyba nie ma znaczenia, nie mam możliwości złożenia wniosku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ma

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@elmel12 dlatego ,że sprzedawca ma wyłączona rękojmię dla przedsiębiorców , roszczenia możesz zgłaszać do gwaranta na zasadach określonych w warunkach gwarancji .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@elmel12 Prosta sprawa, przez formularz allegro , albo czat allegro składasz reklamacje na pracownika allegro , który zamknął bez twojej zgody dyskusje. Możesz także ,,od ręki'' za pomocą czatu allegro , napisać , iż chcesz ponownego otwarcia dyskusji , ponieważ problem nie został rozwiązany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pracownik Allegro napisał, że nie wznowi dyskusji, ponieważ nie może ingerować w decyzję sprzedawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@elmel12 w sprawie klienta, który otrzymał paczkę i oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną napisz do allegro, wytłumacz sytuacje i poproś pracownika o zamknięcie dyskusji - bo problem został rozwiązany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłałem wiadomość do Allegro, niestety bez odpowiedzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zawsze odpowiadają, kiedy wysłałeś wiadomość? Nie myślisz chyba że odpowiedź będzie zaraz, to trwa nawet kilka dni