Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W związku z przedłużeniem możliwości rozpoczęcia dyskusji do 2 lat, czy portal planuje również jakieś zmiany w kwestii wniosków o zwrot prowizji ?
@mikeza Nie, nie mam informacji o takich planach w najbliższym czasie.
@_HolaOla_ To chyba warto coś w tym kierunku już zacząć działać ,jak coś się robi w jedną stronę to i o drugą trzeba zadbać.
@_HolaOla_ czyli kolejny koszt do wkalkulowania w cenę towaru .
dokładnie, no chyba, że mamy obniżać zwrot dla klienta o kwotę prowizji, ale wtedy dopiero byłaby drama.
@mikeza ja sporo sprzedaję w preorderach, nieraz jak wpadnie jakieś opóźnienie u wydawcy to się to przeciąga do kilku miesięcy i jak mam sytuację, że klient rezygnuje po tych 45 dniach to normalnie oddaję mu kasę i piszę do allegro przez zakładkę kontakt o zwrot prowizji, tłumaczę sytuację, podsyłam korespondencję z klientem + potwierdzenie zwrotu i bez problemu zwracają