Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jestem sprzedawcą od około 3 lat, niesprawiedliwość Allegro dotknęła mnie już kilkukrotnie, aczkolwiek tym razem postanowiłam zapytać tutaj co o tym myślicie, czy allegro ma rację i mam olać temat czy coś się da z tym zrobić?
Klientka kupiła u mnie zasilacz ( w międzyczasie z 5 maili, że kupiła, czy mam wpłatę i kiedy wyślę), otrzymała go, po czym napisała, że nie pasuje do jej laptopa i że chce zwrócić. No okej, procedura zwrotu i myślałam, że temat zamknięty, ale nie... Dostałam negatywny komentarz ""Ja zamówiłam na zasilacz do laptopa model HP620. Po czym okazało się że zasilacz nie pasuje do danego laptopa. " Zaznaczę, że kupująca trochę jakby... (nie chcę nikogo urazić) inaczej myśląca. Ogólnie kupiła nie ten zasilacz co trzeba, na mojej aukcji był z "grubym" wtykiem z PINem, a ona potrzebowała z "cienkim" wtykiem (parametry zasilacza są takie same, różnią się tylko tymi wtykami). Kupująca twierdzi, że to ja ją oszukałam i wysłałam zły zasilacz, allegro (jak zawsze) nie może pomóc. Mam również maila od klientki, gdzie przyznaje, iż jej modelu laptopa nie było na liście, do których laptopów tenże zasilacz pasuje, ale dla allegro to nic nie znaczy. Da się coś zdziałać?
Odpowiedź allegro: "Rozumiem że sytuacja jest dla Pani niekomfortowa, ale Kupujący jednak ocenia transakcję i związane z nią obszary według sobie znanych kryteriów. "
Pozdrawiam.
@zabaweczka185 allegro nie ingeruje w takie komentarze 🙂 poproś kupującą o przebaczenie i usunięcie, w prośbie wytłumacz że to jej błąd a Tobie szkodzi takim komentarz 🙂
Z kupującą nie idzie się dogadać, ale dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie 🙂
Pozdrawiam 🙂
@zabaweczka185 usiądź na spokojnie i poproś przez formularz o usunięcie, napisz coś zabawnego może akurat usunie, nic Cię to nie kosztuje a spróbować warto 😄
Tak zrobiłam, zobaczymy. Ciężko być sprzedawcą na allegro w tych czasach 😄
Dziękuję jeszcze raz 🙂
@zabaweczka185 Jeśli Allegro odmówiło Ci usunięcia komentarza, nic nie zrobisz. Możesz tylko załatwić sprawę z kupującym tak, aby był zadowolony i potem poprosić go o usunięcie oceny. Kupujący może poprosić o usunięcie oceny tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Dziękuję za odpowiedź 🙂
Raczej już nic nie zdziałam, zrobiłam wszystko co mogłam, z klientką próbowałam się dogadać, ale nic to nie dało, uparcie twierdzi, że sprzedałam jej zły zasilacz.
Pozdrawiam.