Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystąpiłem o zwrot prowizji - klient nie odebrał dwóch paczek za pobraniem.
W opcji gdzie zaznacza się pozycje o zwrot prowizji nie ma sumy wartości transportu.
I tu pojawia się moje pytanie.
Czy zwrot prowizji następuje tylko od wartości produktów czy też i od wartości transportu?
@torspo ponieważ naliczamy jedną prowizję – nie rozdzielamy jej na część od wartości przedmiotu i część od kosztów dostawy. Dlatego, jeśli wystąpisz o zwrot, dotyczyć on będzie całej prowizji za daną transakcję, a nie części kosztów. W przypadku płatności za pobraniem otrzymasz rabat automatycznie jeśli zostaną spełnione warunki opisane tutaj.
Znaczenie ma czy kupujący odstąpił od umowy lub czy z numeru śledzenia przesyłki (dodanego do zamówienia) wynika, że kupujący jej nie odebrał lub odebrał, ale w e-mailu od Allegro wskazał, że brak finalizacji transakcji nie wynika z Twojej winy.