anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy istnieje kompetentny support allegro?

loombard_137
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry.

Mam ogromny kłopot, którego po wielu mailach z supportem allegro i wiadomościach na WhatsApp nie udaje mi się rozwiązać i mam wrażenie, że Allegro ma w głębokim poważaniu klientów, którzy są z portalem od wielu, wielu lat.

 

Prowadzimy sprzedaż w ramach spółki zoo sp k. Firma X. 
Firma X sprzedała cesją wszelkie prawa i obowiązki firmie Y. Firma Y jest nowym i osobnym podmiotem prawnym z innym nipem itd.

Całość działalności pozostaje niezmieniona - pracownicy, punkty sprzedaży, towar, wszystko jest takie jak dotąd.

Już dowiedzieliśmy się, że nie możemy przepisać naszego konta (z opiniami i renomą na którą pracowaliśmy ponad 5 lat) i musimy założyć nowe konta, choć jeden konsultant napisał, że skontaktował się ze swoim działem i możemy to zrobić, a inny powiedział później, że ten pierwszy wprowadził nas w błąd i nie możemy tego zrobić. 

Na każdego maila odpisuje ktoś inny. 

OK - trudno, założymy nowe konta i będziemy budować opinie i zaufanie klientów od nowa, natomiast drugi problem jest taki, że na starym koncie mamy zgromadzone spore środki, których nie możemy wypłacić na konto spółki X, z którego było weryfikowane konto ponad 5 lat temu, ponieważ obecnie prawnie te środki należą już do spółki Y. 

Jeden z konsultantów odpisał, aby podać numer konta na który chcemy wypłacić środki i spróbuje skonsultować to z operatorem płatności, drugi konsultant napisał, że tak się nie da i dane muszą być takie same jak dane firmy. 

Czy istnieje w tym portalu jakiś kompetentny support, który szanuje swojego klienta i pochyli się nad sprawą, pomoże ją rozwiązać i nie będzie zbywał jakimiś niepomocnymi wiadomościami, które dodatkowo w każdym przypadku mogą być nieprawdziwe? 

W ciągu jednej doby dwa razy zostaliśmy wprowadzeni w błąd. 😐

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Zadajesz pytanie na które jest jednoznaczna odpowiedź, z tym kontem to wg regulaminu powinna być cesja, tak można zbyć prawa i wówczas powinno być ok, z wypłaceniem to .....nie da się odpowiedzieć, tu są ludzie gdzie latami czekają.😐

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@loombard_137 Przykro mi, że doświadczyłeś takiej sytuacji. Zapewniam Cię, że konsultantom zależy na tym, by jak najlepiej Ci pomóc, jednak niestety pomyłki czasami się zdarzają. Jeśli masz wątpliwości co do jakiejkolwiek kwestii bądź odpowiedzi konsultanta, najlepiej będzie dopytywać o szczegóły bezpośrednio odpowiadając na konkretne przesyłane do Ciebie informacje. Zalecam również trzymanie się jednej korespondencji, ponieważ mimo wszystko ponawianie zgłoszeń na różnych kanałach nie przyspieszy rozwiązania problemu. Mam nadzieję, że sprawę uda się szybko zakończyć i otrzymasz satysfakcjonujące odpowiedzi na swoje pytania.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów