Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak nie jeden sklep prowadzimy sprzedaż niektórych produktów "pod zamówienie". Czy istnieje możliwość oznaczenia takich produktów?
Zastanawia nas również to co robić z klientami którzy zdecydują się z nieznanych przyczyn nagle zamówienie anulować kiedy towar pod zamówienie już do nas jedzie.
Takie towary na ogół nie sprzedają się często więc zawsze w tej sytuacji my jako sprzedawcy tracimy.
@bestomed a co za różnica czy anuluje czy odstąpi od umowy? Ma do tego prawo.
Jeśli nie ma to należy zmienić status zamówienia na "w realizacji" i wtedy nie anuluje.
Tak, wiem że ma do tego prawo. Lecz dla nas potem jest to problem jak zostajemy z produktem, a klient anuluje przed jego wysyłką.
@KOGIEL_T Jak dla mnie to ma na myśli jakiś stockowy produkt, nie wykonany pod zamówienie tylko rzadko się sprzedający więc nie sprowadza się go na stan.
"Pod zamówienie" to dla mnie jako sprzedawcy oznacza że nie trzymam tego towaru na stanach magazynowych, a zamawiam u producenta w momencie jak ktoś zamówi. Coś jak dropshipping lecz wysyłamy oczywiście z naszego magazynu.
@bestomed no to w tym przypadku nie ma możliwości zablokowania zwrotu😔