anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy istnieje możliwość zablokowania możliwości anulacji zamówienia przy produktach pod zamówienie?

bestomed
#7 Wielbiciel

Jak nie jeden sklep prowadzimy sprzedaż niektórych produktów "pod zamówienie". Czy istnieje możliwość oznaczenia takich produktów?

Zastanawia nas również to co robić z klientami którzy zdecydują się z nieznanych przyczyn nagle zamówienie anulować kiedy towar pod zamówienie już do nas jedzie. 

Takie towary na ogół nie sprzedają się często więc zawsze w tej sytuacji my jako sprzedawcy tracimy.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@bestomed a co za różnica czy anuluje czy odstąpi od umowy? Ma do tego prawo. 

Jeśli nie ma to należy zmienić status zamówienia na "w realizacji" i wtedy nie anuluje. 

oznacz moderatorów

bestomed
#7 Wielbiciel

Tak, wiem że ma do tego prawo. Lecz dla nas potem jest to problem jak zostajemy z produktem, a klient anuluje przed jego wysyłką.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@bestomed  nie wiem co masz na myśli pisząc "pod zamówienie", ale zwroty można wyłączyć

KOGIEL_T_0-1764576239793.png

 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@KOGIEL_T Jak dla mnie to ma na myśli jakiś stockowy produkt, nie wykonany pod zamówienie tylko rzadko się sprzedający więc nie sprowadza się go na stan.

oznacz moderatorów

bestomed
#7 Wielbiciel

"Pod zamówienie" to dla mnie jako sprzedawcy oznacza że nie trzymam tego towaru na stanach magazynowych, a zamawiam u producenta w momencie jak ktoś zamówi. Coś jak dropshipping lecz wysyłamy oczywiście z naszego magazynu. 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@bestomed  no to w tym przypadku nie ma możliwości zablokowania zwrotu😔

oznacz moderatorów