Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy istnieje możliwość zmiany w ustawieniach zwrotów w ten sposób, żeby nie było możliwe wypełnienie formularza zwrotu ??? Dodam ,że jestem osobą prywatną i nie przyjmuję zwrotów , nie mam takiego obowiązku . Napisane jest o tym pod linkiem :
belinda66 jeśli nie masz konta ,, Firma ,, nie masz obowiązku udostepniać zwrotów . Wzakładce ,,zwroty,, zaznacz ,, nie udostępniam zwrotów ,, . Niestety w takim przypadku Twoje oferty nie będą oznaczone ikoną ,,smart ,,
@belinda66 Jeżeli nie przyjmujesz zwrotów, nie wypełniasz zakładki Zwroty. Jeśli ją wypełnisz, masz obowiązek zwroty przyjmować.
Niestety , nie można tak zrobić , nie przejdzie się dalej , trzeba wypełnić zakładkę Zwroty . Ja zaznaczyłam ,że nie przyjmuję zwrotów, ale to nic nie daje,ponieważ kupujący nie zwracają na to uwagi , a w dalszym ciągu mogą wypełnić formularz zwrotu .......
@belinda66 Nie można wypełniać zakładki Zwroty i jednocześnie pisać, że nie przyjmuje się zwrotów.
Dzisiaj miałam taki przypadek, kupująca wypełniła formularz zwrotu , pomimo ,że w zakładce " O sprzedającym" mam napisane, że nie przyjmuję zwrotów, ale do tej zakładki nie zajrzała ..........Co w takim przypadku ???
@belinda66 Tu masz stanowisko Allegro;
bardzo przepraszam Ciebie i inne osoby z tego wątku. Po dodatkowych konsultacjach okazało się, że moje wcześniejsze odpowiedzi nie były prawdziwe, dlatego je usunęłam, żeby nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Otrzymałam informację, że jeżeli prywatny Sprzedający decyduje się przyjmować zwroty to minimalny czas do ustawienia wynosi 14 dni, chyba że towar podlega pod ustawowe wyjątki (te, które są wymienione w liście po wybraniu powodu "ograniczona możliwość lub brak możliwości"), wtedy możliwe jest wybranie innej liczby dni.
Jednym z warunków Smart! jest udostępnienie warunków zwrotów, ponieważ Kupujący kupując w ramach Smart! ma prawo do bezpłatnego zwrotu. Decydując się na udostępnienie metod Smart! Sprzedający zgadzają się z regulaminem oraz jego warunkami, które jasno mówią, że należy udostępnić warunki zwrotu. Korzystanie z oznaczenia Smart! w ofertach jest dobrowolne, zatem jeżeli prywatny Sprzedający nie chce udostępniać Kupującemu możliwości zwrotu towaru, może tego nie robić, ale wtedy oferty nie mogą być oznaczone jako Smart!
Moje wcześniejsze odpowiedzi również były konsultowane, ale teraz po dodatkowej weryfikacji otrzymałam potwierdzenie, że jest tak jak napisałam powyżej. Prywatny Sprzedający, aby jego oferty było oznaczone jako Smart!, musi przyjmować zwroty od Kupujących. Wybaczcie zamieszanie.
A co w przypadku , kiedy nie jestem i nie chcę być Smart ?????