anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jako sprzedający mogę zablokować opcję wysyłki w piątek?

FLORENS-pl
#8 Zapaleniec#

Na allegro prowadzę sprzedaż i wysyłkę roślin. Z uwagi na dobro roślin wysyłki realizowane są w naszej firmie od poniedziałku do czwartku. Nie ma możliwości żebyśmy wysłali zamówienie w piątek.

I tutaj pojawia się problem dotyczący allegro... Bo już kolejny raz kupujący zgłosił problem w dyskusji, że nie otrzymał towaru na czas. Towar miał być dostarczony w sobotę, a my dopiero dzisiaj go wysyłamy.

Po złożeniu zamówienia przez kupującego wysyłana jest automatyczna wiadomośc z informacją, że wysyłki realizowane są od poniedziałku do czwartku ale widać, że kupujący tego nie czytają. 
Szkoda mi czasu i nerwów na rozwiązywanie dyskusji... 
Chciałabym mieć możliwość zaznaczenia gdzieś, że wysyłki realizuję TYLKO I WYŁĄCZNIE od poniedziałk do czwartku.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

firmakrzak
#10 Popularyzator#

Allegro raczej w tym temacie nie pomoże, pozostaje zmienić termin wysyłki na 2 dni robocze 😞

oznacz moderatorów

FLORENS-pl
#8 Zapaleniec#

Mam wpisane nawet 3 dni robocze ale to w żaden sposób nie rozwiązuje mojego problemu bo np. aktualnie mam dyskusje z klientką, która złożyła zamówienie 12.10 i wg. Allegro miało być u niej w sobotę...  

oznacz moderatorów

firmakrzak
#10 Popularyzator#

No tak, zapomniałem, że na deklarowany termin wysyłki nikt nie patrzy i Allegro podaje termin na podstawie wcześniejszych wysyłek:( Na to nie ma rady, Allegro tak postanowiło przedstawiać kupującym informacje i nie chce tego zmieniać. Jedyne, co można zrobić to wytłumaczyć kupującemu jak to działa i że Allegro go wprowadziło w błąd.

oznacz moderatorów