anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest możliwe by klient dwukrotnie opłacił zamówienie ?

uvopex
#8 Zapaleniec#

Klient twierdzi że przez pomyłkę zapłacił drugi raz za przedmiot (po kilku dniach). W historii operacji mam tylko jedną płatność od niego, natomiast klient przysłał potwierdzenie przelewu na drugą płatność. Jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

serwis-texas
#21 Demiurg#

@uvopex 

Druga płatność wróci do klienta, a jak nie wróci to niech się kontaktuje z Allegro.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@uvopex Cześć. 🙂 Być może był to jakiś błąd płatności i w takim przypadku środki powinny wrócić do klienta automatycznie w ciągu 3 dni.

Jeśli to coś innego, to niech napisze do nas bezpośrednio, pomożemy mu rozwiązać tę zagadkę. 🙂 

oznacz moderatorów