anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest możliwość ograniczenia darmowej wysyłki do jednego przewoźnika?

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

Witam.

Na ogół sprzedaję drobne przedmioty, darmową przesyłkę mam ustawioną od 70 zł i nie było problemu aż do dziś. Wiadomo że każdy chce zapłacić jak najmniej jak najwięcej zyskując. Więc staram się w przypadku " darmochy" wysyłać najtańszą możliwą. Ale dziś kupujący zażyczył sobie aby darmoszkę o wartości niespełna 80 zeta wysłać mu kurierem AMBRO, gdzie opłaty zaczynają się od chyba 118 zł i nie wyraża zgody na zmianę przewoźnika ani sposobu wysłania. Szukałam w cenniku ale albo słabo szukałam albo nie ma tam takiej opcji. Proszę o podpowiedź jeżeli ktoś wie gdzie tego szukać. Dobrze było by na przyszłość wiedzieć co z takim zrobić.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

To Ty decydujesz czym wysyłasz

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

Też tak myślałam do dziś. Coś czuję że zakończy się to negatywem.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

To zamknij ofertę na kilka dni. Kupi gdzieś indziej a Ty nie dostaniesz negatywa 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@cztery_bez_atu a jak kupie i zażyczę sobie żeby dowieźć bryczką sześciokonną - to też to zrobisz?  TY DECYDUJESZ. Jak chce swoim kurierem musi dopłacić.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Odpisz mu że jak zapłaci za swojego wybranego kuriera to wyślesz a darmową dostawę ze swojej strony wybierasz ty sam a i dodaj że jak nie odbierze paczki to potrącisz koszt z zwrotu zgodnie z przepisami bo nie wywiązał się z umowy nieodbierając paczki 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@cztery_bez_atu a jakiego przewoźnika kupujący wybrał w zamówieniu? 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Zgodnie z tym co napisała HolaOla w tym temacie

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/zwrot-wp%C5%82aty-brak-oceny/m-p...   czyli

"...po anulowaniu klient nie ma możliwości opłacenia tego zakup oraz wystawienia oceny za tę transakcję." sam sie zastanawialem czy nie anulować klientowi zamówienia ale zaryzykowalem i wyslalem. Zobaczymy co bedzie.

W Twoim przypadku to kupujący chce Ci chyba narobić kosztów a finalnie i tak zwróci towar bo pewnie bedzie "uszkodzony"

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:80340374 sprzedawca nie może anulować zamówienia systemowo. Tylko kupujący albo jak minie czas na zapłatę (kup teraz po 7 dniach lub 14 dniach płatność tradycyjna)  (licytacja po 30 dniach)

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Jak nie moze ? W kazdym zamowieniu moge zmienic status na anulowane.

Ponadto kilka dni temu zakupilem, zaplacilem i czekalem na towar.Nic wiecej.

Sprzedawca zwrocil wplate, napisal wiadomosc z wytlumaczeniem i tyle

 

Wchodząc w zamowienie mam info, że nie moge ocenic bo nie zaplacone. Dlatego zalozylem tamten temat bo tez w to nie wierzylem

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

Rozumiem więc że nie ma takiej mozliwości jeżeli nikt o niej nie słyszał ( czytał ).

Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

AMBRO.

oznacz moderatorów