Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Na ogół sprzedaję drobne przedmioty, darmową przesyłkę mam ustawioną od 70 zł i nie było problemu aż do dziś. Wiadomo że każdy chce zapłacić jak najmniej jak najwięcej zyskując. Więc staram się w przypadku " darmochy" wysyłać najtańszą możliwą. Ale dziś kupujący zażyczył sobie aby darmoszkę o wartości niespełna 80 zeta wysłać mu kurierem AMBRO, gdzie opłaty zaczynają się od chyba 118 zł i nie wyraża zgody na zmianę przewoźnika ani sposobu wysłania. Szukałam w cenniku ale albo słabo szukałam albo nie ma tam takiej opcji. Proszę o podpowiedź jeżeli ktoś wie gdzie tego szukać. Dobrze było by na przyszłość wiedzieć co z takim zrobić.
To Ty decydujesz czym wysyłasz
Też tak myślałam do dziś. Coś czuję że zakończy się to negatywem.
To zamknij ofertę na kilka dni. Kupi gdzieś indziej a Ty nie dostaniesz negatywa
@cztery_bez_atu a jak kupie i zażyczę sobie żeby dowieźć bryczką sześciokonną - to też to zrobisz? TY DECYDUJESZ. Jak chce swoim kurierem musi dopłacić.
Odpisz mu że jak zapłaci za swojego wybranego kuriera to wyślesz a darmową dostawę ze swojej strony wybierasz ty sam a i dodaj że jak nie odbierze paczki to potrącisz koszt z zwrotu zgodnie z przepisami bo nie wywiązał się z umowy nieodbierając paczki
@cztery_bez_atu a jakiego przewoźnika kupujący wybrał w zamówieniu?
Zgodnie z tym co napisała HolaOla w tym temacie
"...po anulowaniu klient nie ma możliwości opłacenia tego zakup oraz wystawienia oceny za tę transakcję." sam sie zastanawialem czy nie anulować klientowi zamówienia ale zaryzykowalem i wyslalem. Zobaczymy co bedzie.
W Twoim przypadku to kupujący chce Ci chyba narobić kosztów a finalnie i tak zwróci towar bo pewnie bedzie "uszkodzony"
@Client:80340374 sprzedawca nie może anulować zamówienia systemowo. Tylko kupujący albo jak minie czas na zapłatę (kup teraz po 7 dniach lub 14 dniach płatność tradycyjna) (licytacja po 30 dniach)
Jak nie moze ? W kazdym zamowieniu moge zmienic status na anulowane.
Ponadto kilka dni temu zakupilem, zaplacilem i czekalem na towar.Nic wiecej.
Sprzedawca zwrocil wplate, napisal wiadomosc z wytlumaczeniem i tyle
Wchodząc w zamowienie mam info, że nie moge ocenic bo nie zaplacone. Dlatego zalozylem tamten temat bo tez w to nie wierzylem
Rozumiem więc że nie ma takiej mozliwości jeżeli nikt o niej nie słyszał ( czytał ).
Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.
AMBRO.