Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od tygodnia część zamówień, które składają moi klienci w dni robocze, a których czas wysyłki jest ustawiony na 2 lub 3 dni robocze jest przez allegro zaliczana jako zamówienia konieczne do wysłania w dniu ich złożenia. Zgłaszałem problem ale, tradycyjnie, obsługa allegro nie wykazuje zainteresowania. Czy ktoś może też ma/miał taką sytuację i jakoś sobie z nią poradził? Mnie kończą się już pomysły co mam robić a konsultanci "proszą o chwilę cierpliwości" po czym kontakt się urywa.
@AdvisorBooks rozumiem, że jest to dla Ciebie frustrujące, jednak dział techniczny potrzebuje czasu, aby zweryfikować i rozwiązać problem, który powoduje, że przesyłki są zaliczone jako niewysłane. Bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w sprawie nr 22817075. Gdy tylko Doradca otrzyma odpowiedź z działu technicznego, odpowie na Twoją wiadomość.
Łatwo wam tak pisać bo to nie wam leci jakość sprzedaży i terminowość wysyłki. Dział techniczny wie o tym od tygodnia (sprawa 22734098 - od tygodnia brak odpowiedzi), to chyba wystarczająco dużo czasu żeby przynajmniej zrobić to minimum i wyłączyć te zamówienia z jakości sprzedaży.
Sprawiedliwie i uczciwie by było abyście sami udzielali odpowiedzi w czasie nie dłuższym jak sami wymagacie od innych tz.24 h. Sama odpowiedź typu "zespół nad tym pracuje" ,nie jest rozwiązaniem ,warto bardziej szanować swoich użytkowników .
No niestety taki przykry standard się zrobił ze strony allegro. Kolejny dzień minął i jedyne, co się dowiedziałem, to że dział techniczny wie o moich problemie - nieźle!, czyli w końcu moje wiadomości ktoś odczytał - i że "podejmują działania", niestety na pytanie jakie to działania już odpowiedzi nie dostałem.
Aż boję się myśleć, co by mi zrobili gdybym to ja podchodził do zgłoszonego przez klienta problemu w ten sposób.
ja od tygodnia otrzymuję informację, że dział techniczny nad tym pracuje, w chwili obecnej allegro przestało wyświetlać mi już informację "kup do... dostawa jutro", nie widzą w tym problemu, o rekompensacie też nie ma mowy.
No to ja mam dokładnie to samo, czyli to jakaś zorganizowana akcja. Może testują jakieś kolejne usprawnienia w ten sposób?
Czy ktoś w końcu zajmie się sprawą? Jak widać nie jest to jednostkowy problem.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AdvisorBooks @zabawkoweabc zajmujemy się tą sprawą cały czas, a dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu. Bardzo przepraszam za czas oczekiwania, ale muszę poprosić Was jeszcze o cierpliwość. Gdy tylko otrzymam informację w tej sprawie wrócę do Was z odpowiedzią.
Od tygodnia prosicie o cierpliwość, nie jesteście w stanie ani rozwiązać problemu, ani zaproponować żadnej rekompensaty.
Chyba cały czas zapominacie kto Was utrzymuje i kto Wam faktury płaci.
Nie zajmujecie się sprawą i nie staracie się jej rozwiązać - mamy to samo (sprawa 22800533) i dostaje wiadomości, że "przykro Wam ale nie spełniamy warunków terminowości dostaw" albo na swój elaborat otrzymuje gotową formułkę przez kopiuj/wklej bez żadnego odniesienia do zadanego pytania.
Nieźle, u mnie przynajmniej przyznają, że jest problem i, przynajmniej na razie, nie twierdzą, że to moja wina choć jak znam standard obsługi sprzedawców na tym portalu to taka będzie konkluzja. Ciekawe jak będzie z rekompensatą, mnie wtorek do środy (w środę zniknęło mi oznaczenie kup do XX:XX dostawa jutro) spadła sprzedaż o około 30 %, dzisiaj jeszcze gorzej bo -50% w stosunku do wtorku. Jedyne, co mnie ratuje to to, że wieczorem jeszcze wyświetla się normalnie dostawa przewidywana pojutrze tak jak u konkurencji i ludzie kupują, ale większość ruchu, który normalnie miałem do 15 zamarła.
Dziękuję Allegro! Jak zawsze wasze działania są nieocenione.
@AuroraTools przepraszam Cię za te trudności i dziękuję, że dokładnie opisałeś problem we wspomnianym zgłoszeniu. Dodałam te informacje do zgłoszenia dotyczącego błędu technicznego.
@AdvisorBooks @AuroraTools gdy tylko otrzymam informację na ten temat, wrócę do Was z odpowiedzią. Na razie muszę Was poprosić o cierpliwość.
Mała aktualizacja - dzwoniła do mnie przed chwilą moja opiekunka z Allegro po rozmowie z osobą z działu technicznego, która zajmuje się naszym tematem. Niestety ale wydaje mi się, że clou braku rozwiązania dotychczas było niezrozumienie problemu po stronie działu technicznego - tak przynajmniej wywnioskowałem z tego, co mówiła moja opiekunka. Dział techniczny uważał, że sednem problemu jest to jak wyliczany jest przewidywany czas dostawy i to, że uwzględnia on nie tylko nasze deklaracje ale także faktyczny, średni czas wysyłek i dostaw. Wytłumaczyłem na czym polega problem, przesłałem plik z raportem wysyłek i screenshot ze Skuteczności wysyłki i dokładnie powiedziałem w które kolumny trzeba spojrzeć, żeby dostrzec problem i to, na czym on faktycznie polega. Moja opiekunka ma już teraz bezpośredni kontakt z człowiekiem, który się tym zajmuje i może nawet dzisiaj będę wiedział coś więcej - jeśli tak to napiszę tutaj. Przy okazji dowiedziałem się też, że problem dotyczy większej ilości sprzedawców, co jest marnym pocieszeniem ale przynajmniej daje nadzieje na to, że w końcu allegro podejdzie do tego poważnie.
mamy ten sam problem i wniosek mam jeden - nikt w dziale technicznym nie czyta wiadomości do nich wysłanych albo to metoda na to by się sprzedawca odczepił i czekał niewiadomo ile.
Nie wiem jak u Was ale u mnie dzisiaj wróciło do normy w końcu.
U mnie tylko przesyłki nadane w ten sam dzień, w pozostałych pomimo, że na pewno nadane mam wszystko w terminie, brakuje 12 przesyłek.
Z tego, co mi napisała moja opiekunka to na ten moment po prostu wyłączyli te źle naliczane zamówienia, które bezpodstawnie kwalifikowali do wysłania tego samego dnia z jakości sprzedaży (u mnie to było na wczoraj aż 30 zamówień dodatkowo zaliczonych jako niewysłane w dniu ich złożenia na prawie 500, które powinno być). Z mojej perspektywy to było najbardziej palące bo przez to zabrali mi to oznaczenie "kup do XX:XX jutro u ciebie". Jakbym dostał jakieś nowe informacje co tam się odwinęło dam tu znać.
@AdvisorBooks u nas nie dolicza już paczek z deklaracją wysyłki 2 dni robocze ale za to nie zlicza tych do wysyłki w 24h w kategorii "wysyłka tego samego dnia".
@la_nika mogę prosić o informację w tej sprawie?
@AuroraTools czy możesz podać mi przykład takiego zamówienia? Rozumiem, że wciąż dotyczy to zakładki "Skuteczność wysyłki"?
@AuroraTools @AdvisorBooks @zabawkoweabc wracam z informacjami w tej sprawie.
Cieszę się, że wyniki wróciły do normy. W poniedziałek zostanie wysłana oficjalna komunikacja na ten temat. Zamówienia, w których wystąpił ten problem oraz które wpłynęły na obniżenie wyników zostaną wykluczone z jakości sprzedaży.
Więcej informacji i szczegółów będę mogła przekazać Wam w poniedziałek, ale obiecałam, że dam znać, gdy tylko otrzymam informację w tej sprawie, dlatego napisałam już dziś.