anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy komuś jeszcze allegro błędnie kwalifikuje zamówienia jako wymagane do wysyłki w dniu złożenia?

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

Od tygodnia część zamówień, które składają moi klienci w dni robocze, a których czas wysyłki jest ustawiony na 2 lub 3 dni robocze jest przez allegro zaliczana jako zamówienia konieczne do wysłania w dniu ich złożenia. Zgłaszałem problem ale, tradycyjnie, obsługa allegro nie wykazuje zainteresowania. Czy ktoś może też ma/miał taką sytuację i jakoś sobie z nią poradził? Mnie kończą się już pomysły co mam robić a konsultanci "proszą o chwilę cierpliwości" po czym kontakt się urywa.

 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

zabawkoweabc
#7 Wielbiciel#

Nie do końca wrócimy,

Wróciły tylko z wysyłce tego samego dnia, u mnie dalej są braki w listach nadanych w terminie i ogólnej wysyłce w terminie.

oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

@la_nika Czy wiadomo coś o tej oficjalnej komunikacji? Było nie było już dojrzałe popołudnie i dalej cisza, fajnie że po prawie 2 tygodniach udało się częściowo usunąć błąd natomiast miło byłoby otrzymać jakieś wyjaśnienia oraz chociaż jakąkolwiek propozycję rekompensaty. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AdvisorBooks najmocniej przepraszam za opóźnienie. Zespół nadal pracuje nad usunięciem negatywnych skutków awarii, dlatego muszę poprosić Was o jeszcze chwilę cierpliwości. Gdy tylko będę miała informację w tej sprawie wrócę do Was z konkretną odpowiedzią. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AdvisorBooks @AuroraTools @zabawkoweabc wracam do Was z informacjami na temat problemów z poprawnym wyliczaniem przewidywanego czasu dostawy. Usunęliśmy awarię i problem został rozwiązany. Sprzedającym, na których awaria miała negatywny wpływ wykluczyliśmy odpowiednie zamówienia z miar w panelu Jakość mojej sprzedaży. Poprawne wyniki w zakładce Jakość sprzedaży zobaczycie dopiero jutro (27.04).  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

@la_nika Wszystko fajnie ale:

1. jaki był powód tej sytuacji

2. jaką rekompensatę otrzymamy za spadek sprzedaży wskutek braku wyświetlania informacji o szybkiej dostawie

3. jaką rekompensatę planujecie za obniżenie punktów w jakości sprzedaży wskutek ich wykluczenia z punktacji

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AdvisorBooks powodem tej sytuacji była awaria, która została już usunięta. 
Nie przewidujemy rekompensat. Awaria została usunięta i nie wpływa na oznaczenia o szybkiej dostawie, które wyświetlamy prawidłowo. Przekazałam Twoją wiadomość do osób zajmujących się Jakością sprzedaży i wykluczeniami, jeśli otrzymam więcej informacji w tej sprawie, dam znać. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

@la_nika 

Ale wpływała. To jak coś ukradnę ze sklepu ale odniosę to wszystko jest ok? Bo odniosłem? Brzydko się zachowujecie, oj brzydko. Najpierw totalne olewanie tematu i próby wmówienia, że to wina użytkowników, dopiero po PONAD TYGODNIU ktoś łaskawie zaczął się zajmować sprawą ale i tak próbując udowodnić, że to nie wasza wina, a kiedy okazało się, że jednak wasza to znów cisza i jeszcze brak rekompensat. Żałośni jesteście, spotkamy się w sądzie w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

Minęły 3 tygodnie. Jakaś odpowiedź od "osób zajmujących się Jakością sprzedaży i wykluczeniami"? Czy po prostu, jak to zwykle bywa w przypadku obsługi ze strony allegro, temat olany bo może zapomną?

@la_nika 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AdvisorBooks sprawa nie została zignorowana, tak jak napisałam trzy tygodnie temu, nie przewidujemy rekompensat. Osoby zajmujące się Jakością sprzedaży i wykluczeniami nie przekazały żadnych nowych informacji w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

@la_nika 

Najpierw nie widzieliście problemu, teraz, pomimo ewidentnego błędu z waszej strony, który miał wymierne finansowe skutki, nie przewidujecie rekompensat i odmawiacie udzielenia jakichkolwiek wyjaśnień poza "była awaria i już nie ma". Co to jest jak nie ignorowanie sprawy? 

oznacz moderatorów