Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od tygodnia część zamówień, które składają moi klienci w dni robocze, a których czas wysyłki jest ustawiony na 2 lub 3 dni robocze jest przez allegro zaliczana jako zamówienia konieczne do wysłania w dniu ich złożenia. Zgłaszałem problem ale, tradycyjnie, obsługa allegro nie wykazuje zainteresowania. Czy ktoś może też ma/miał taką sytuację i jakoś sobie z nią poradził? Mnie kończą się już pomysły co mam robić a konsultanci "proszą o chwilę cierpliwości" po czym kontakt się urywa.
Nie do końca wrócimy,
Wróciły tylko z wysyłce tego samego dnia, u mnie dalej są braki w listach nadanych w terminie i ogólnej wysyłce w terminie.
@la_nika Czy wiadomo coś o tej oficjalnej komunikacji? Było nie było już dojrzałe popołudnie i dalej cisza, fajnie że po prawie 2 tygodniach udało się częściowo usunąć błąd natomiast miło byłoby otrzymać jakieś wyjaśnienia oraz chociaż jakąkolwiek propozycję rekompensaty.
@AdvisorBooks najmocniej przepraszam za opóźnienie. Zespół nadal pracuje nad usunięciem negatywnych skutków awarii, dlatego muszę poprosić Was o jeszcze chwilę cierpliwości. Gdy tylko będę miała informację w tej sprawie wrócę do Was z konkretną odpowiedzią.
@AdvisorBooks @AuroraTools @zabawkoweabc wracam do Was z informacjami na temat problemów z poprawnym wyliczaniem przewidywanego czasu dostawy. Usunęliśmy awarię i problem został rozwiązany. Sprzedającym, na których awaria miała negatywny wpływ wykluczyliśmy odpowiednie zamówienia z miar w panelu Jakość mojej sprzedaży. Poprawne wyniki w zakładce Jakość sprzedaży zobaczycie dopiero jutro (27.04).
@la_nika Wszystko fajnie ale:
1. jaki był powód tej sytuacji
2. jaką rekompensatę otrzymamy za spadek sprzedaży wskutek braku wyświetlania informacji o szybkiej dostawie
3. jaką rekompensatę planujecie za obniżenie punktów w jakości sprzedaży wskutek ich wykluczenia z punktacji
@AdvisorBooks powodem tej sytuacji była awaria, która została już usunięta.
Nie przewidujemy rekompensat. Awaria została usunięta i nie wpływa na oznaczenia o szybkiej dostawie, które wyświetlamy prawidłowo. Przekazałam Twoją wiadomość do osób zajmujących się Jakością sprzedaży i wykluczeniami, jeśli otrzymam więcej informacji w tej sprawie, dam znać.
Ale wpływała. To jak coś ukradnę ze sklepu ale odniosę to wszystko jest ok? Bo odniosłem? Brzydko się zachowujecie, oj brzydko. Najpierw totalne olewanie tematu i próby wmówienia, że to wina użytkowników, dopiero po PONAD TYGODNIU ktoś łaskawie zaczął się zajmować sprawą ale i tak próbując udowodnić, że to nie wasza wina, a kiedy okazało się, że jednak wasza to znów cisza i jeszcze brak rekompensat. Żałośni jesteście, spotkamy się w sądzie w tej sprawie.
Minęły 3 tygodnie. Jakaś odpowiedź od "osób zajmujących się Jakością sprzedaży i wykluczeniami"? Czy po prostu, jak to zwykle bywa w przypadku obsługi ze strony allegro, temat olany bo może zapomną?
@AdvisorBooks sprawa nie została zignorowana, tak jak napisałam trzy tygodnie temu, nie przewidujemy rekompensat. Osoby zajmujące się Jakością sprzedaży i wykluczeniami nie przekazały żadnych nowych informacji w tej sprawie.
Najpierw nie widzieliście problemu, teraz, pomimo ewidentnego błędu z waszej strony, który miał wymierne finansowe skutki, nie przewidujecie rekompensat i odmawiacie udzielenia jakichkolwiek wyjaśnień poza "była awaria i już nie ma". Co to jest jak nie ignorowanie sprawy?